Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3140746
Ik zou nasi goreng maken met kip zoetzuur, maar we waren weer met de fiets on tour in Berlijn, dus hebben we achter Alexanderplatz een hamburger met patat gegeten. Ik heb zojuist de nasi goreng nog gemaakt, omdat ik morgen vroege avonddienst heb en dus op mijn werk moet eten.
Door coby.p
#3140770
- pien - schreef: Gister hadden we rotiiiiiii  :D Nu was meneer pien het niet vergeten in de trein want we waren samen, én met de auto  ::)
Met tomatensambal van Madame Jeannette natuurlijk, lekker fikkend maar ook fruitig  :biggrin2:

Vanavond : weten we nog niet...
We zijn saampjes en het kan friet worden, of een broodje ei, of salade met een boterhammetje...
Gister heb ik de Turk in Eindhoven onveilig gemaakt dus we hebben lekker veel groente in huis  :D
plien als je weer roti haalt, neem je dan voor mij een portie mee?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3140918
Gourgettesoep en stokbroodje kruidenboter.

Ik heb 1 courgette uit de winkel en ik ga zo eens kijken of ik de grootste courgette uit de tuin erbij ga doen.
#3140927
We gaan de bbc maar anschmeissen hier: biologische Bratwürstchen voor Herr Antje, halloumi voor mij, gegrilde maiskolven voor ons beiden, alsmede sla, gegrilde courgettes met knoflook-olijfoliesaus en tomaten-basilicum-mozzarella. Kan eigenlijk alleen maar lekker worden!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door