Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3124311
Mini's 3-tal schreef: Ja, mooi die verlichting. In de categorie schaamteloos: Is dat per lade een lampje, of per blok? En kejje dat kant en klaar kopen bij de Ikea? Maxi vindt het ook wel wat en aangezien we na de zomer ook een nieuwe keuken krijgen vd woningbouw met 1 ladenblok, zou het te realiseren moeten zijn.
Wij hebben het per lade en aangezien je schaamteloos bent doe ik er een scheppie bovenop: 6 lades x 24,95 geloof ik....kant en klaar. Wel ff aansluiten hé anders doet et et nie.
#3124312
K&D schreef: Prachtig. Mooi blauw is niet lelijk... :D  In het kader van de verlichting: als je het dan toch doet...doe het dan goed. Erg handig.
Ik zie alleen 1 nadeeltje met onze keukenlades...de troep opruimen... :biggrin2: :P ::)
Ik heb het toch liever in de hoogglans roomwit die onder het blauwe folie zit hoor
#3124316
Mini's 3-tal schreef: Ja, mooi die verlichting. In de categorie schaamteloos: Is dat per lade een lampje, of per blok? En kejje dat kant en klaar kopen bij de Ikea? Maxi vindt het ook wel wat en aangezien we na de zomer ook een nieuwe keuken krijgen vd woningbouw met 1 ladenblok, zou het te realiseren moeten zijn.
?  Maxi wel alleen genoeg licht op de werkplank, jij bent van de extra snufjes. ::)

Maar wat wordt dat mooi zeg en wat een opberg- en werkruimte!
#3124378
M@rina schreef: Wij hebben het per lade en aangezien je schaamteloos bent doe ik er een scheppie bovenop: 6 lades x 24,95 geloof ik....kant en klaar. Wel ff aansluiten hé anders doet et et nie.
O0

Schat, we moeten naar de Ikea als de keuken er is :biggrin2:

Aansluiten lijkt me geen probleem, Mini sr. is electrotechnisch zeer begaafd en zelf kan ik ook wel wat soms ::)
#3124412
Maxi's 3-tal schreef: ?  Maxi wel alleen genoeg licht op de werkplank, jij bent van de extra snufjes. ::)

Maar wat wordt dat mooi zeg en wat een opberg- en werkruimte!
ze hebben ook heel fraai verlichting voor onder de kastjes led met 2 standen een beetje sfeerverlichting en feller om goed bij te kunnen werken
#3124414
De werkmannen zijn weg en we hebben 3 knelpunten: de vaatwasserdeur is beschadigd en een achterpaneel  zit en haarscheurtje in. Beide worden vervangen. We hebben zo'n 20 cm sierlijst te kort. Morgen naar de Ikea, paar dingen terugbrengen die teveel geleverd zijn en wat nieuwe spulletjes halen

Zooo oud en nieuw even onder elkaar:
oud
Afbeelding

Nieuw
Afbeelding

Oud
Afbeelding

Nieuw
Afbeelding

Oud
Afbeelding

Nieuw
Afbeelding

Nieuw
Afbeelding

NIEUW!!!!!!
Afbeelding

Ben er superblij mee!!!
Laatst gewijzigd door M@rina op za 13 jun 2015, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door