Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lexus-me
#3120689
Hallo allemaal.

Voor mijn afstudeeronderzoek ga ik onderzoek doen naar hobbymatig gehouden kippen. Dit onderzoek wordt gedaan aan de hand van een enquête maar deze moet van te voren worden getest door mensen die straks niet binnen het onderzoeksgebied vallen.

Zouden jullie mij willen helpen??

Er zijn twee verschillende enquetes: 1 voor mensen die hobbymatig kippen hebben, en 1 voor mensen die in de buurt wonen van mensen met kippen. De enquêtes zijn anoniem, en met de gegevens die nu worden verzameld wordt niets gedaan (behalve kijken of de enquete goed is).

Er is 1 uitzondering: mensen die in de Gemeente Leeuwarden wonen wil ik vragen mij even een PBtje te sturen!! Het onderzoek wordt gedaan in Leeuwarden en wil hun dus vragen om op een later moment mij te helpen!!


De enquete voor de hobbykiphouders is inmiddels offline, die zijn voldoende ingevuld!! Bedankt daarvoor!!

Voor de omwonenden hebben we nog wel wat mensen nodig!!  :)

Omwonenden: http://www.thesistools.com/web/?id=472250

Alvast bedankt!!
Laatst gewijzigd door Lexus-me op vr 05 jun 2015, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3120698
Het is voor mij pas te bepalen of een enquete goed is als het doel bekend is. Zoals ik er even doorheen fiets is lijkt het een combi van een enquete en een kennisquiz.
Door Lexus-me
#3120700
Ja dat klopt ook :)

We willen weten hoeveel mensen weten van het houden van kippen, en hoe de kippen gehouden worden.. Hieruit kunnen wij dan verbanden leggen (of niet) tussen verschillende kenmerken van hobbykiphouders... Op dit moment is het de bedoeling dat wij aan de hand van deze test kunnen zien of de enquête meet wat wij willen meten en of hij valide is (betrouwbaar meet instrument) vandaar dat wij deze gegevens dus ook niet in het onderzoek verder gaan gebruiken..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door