Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3123951
Paul_Barte schreef: Thx voor alle warme reacties!!

Had een vraagje: Heb het boek van Lizzy besteld en kreeg dinsdag bericht dat het verzonden is. Het is nu vrijdag en nog niets ontvangen.......kan dit of komt Lizzy het zelf brengen haha.

Hoor het graag.
Grtz
Paul
Denk dat het boek zo'n bestseller is geworden, dat de postbode het niet bezorgen gaat..... ;D ;D ;D

Zonder gein..... dat is best lang idd......
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3123956
Boek moest volgens mij uit Frankrijk ofzo komen staat mij bij van toen hij uit kwam?
anders even contact opnemen met de verkopende partij  ;)
Door Paul_Barte
#3123961
Staat geen telefoonnummer bij alleen wat KvK nummers. Frankrijk staat er ook bij.
Mijn Frans is trouwens ook niet meer wat het was  ;)
Door Lizzy
#3123965
Paul_Barte schreef: Thx voor alle warme reacties!!

Had een vraagje: Heb het boek van Lizzy besteld en kreeg dinsdag bericht dat het verzonden is. Het is nu vrijdag en nog niets ontvangen.......kan dit of komt Lizzy het zelf brengen haha.

Hoor het graag.
Grtz
Paul
Ha die Paul, hahaha, nee, ik kom het niet zelf brengen maar het verzenden kost inderdaad soms wat langer nodig..... Printing on demand is het. Nog heel even geduld :biggrin2: :-*
Door Paul_Barte
#3123976
Da's jammer Lizzy...over het brengen lol.

Wacht wel af en ga het uitspitten hoor  :)
Nee hoor dat zit wel gebakken ben wel benieuwd hoe het op papier staat.

Grtz
Paul
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op vr 12 jun 2015, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3123988
Jeetje Paul, dat is heel lang geleden. Ik kwam regelmatig bij jullie CB halen in Tiel. (2 Newfs en een St.Bernard/Mechelaar kruising) - Geen idee of je het nog weet. Ik kan me nog herinneren dat jullie dochter op dezelfde dag jarig is als ik.  ;)

Fijn even van je te horen, wees voorzichtig met jezelf!
Door Paul_Barte
#3123993
Als jij die Saskia bent van dat hele kleine auto'tje wat begint met een H uit Ingen dan heb ik er beeld bij.
Je verjaardag moet dan zijn 18 mei  :D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3123999
Paul_Barte schreef: Als jij die Saskia bent van dat hele kleine auto'tje wat begint met een H uit Ingen dan heb ik er beeld bij.
Je verjaardag moet dan zijn 18 mei  :D
That's me!  :)
Door Paul_Barte
#3127446
Boekje is vorige week binnen gekomen en kwam uit Frankrijk en daarvoor uit America maar zal (zoals alles) wel weer gewoon uit China of Taiwan komen haha ;-)

Heb het in één ruk uitgelezen en vraag me nu af of ik een raketgeleerde ben of niet  8)

Complimenten hoor Lizzy het is simpel en duidelijk en het is een goede richtlijn voor alle barfers.
Ook complimenten aan Angelique en Tineke voor hun bijdrage.

Grtz
Paul
Door Lizzy
#3127469
Paul_Barte schreef: Boekje is vorige week binnen gekomen en kwam uit Frankrijk en daarvoor uit America maar zal (zoals alles) wel weer gewoon uit China of Taiwan komen haha ;-)

Heb het in één ruk uitgelezen en vraag me nu af of ik een raketgeleerde ben of niet  8)

Complimenten hoor Lizzy het is simpel en duidelijk en het is een goede richtlijn voor alle barfers.
Ook complimenten aan Angelique en Tineke voor hun bijdrage.

Grtz
Paul
Hahaha, het kwam in ieder geval uit Verweggistan :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Wat een mooi compliment, dank je wel Paul, ik ben daar onwijs blij mee :-*!
Door Ine
#3148304
Ben hier al lang niet geweest, kwam hier iets zoeken en zie jouw naam.
Toch maar even ingelogd (wist gelukkig mijn ww nog)
Fijn wat van je te lezen!
Ik wist van je hart, had ook gehoord over je overspannen zijn.
Ik ben heel blij, dat je weer te vinden bent! ;-)
We zijn samen van het ene op het andere merk overgestapt.
Ik ben je nog steeds dankbaar, dat je me toen geholpen hebt!
Wie weet, kom ik hier weer vaker kijken. ;-)
Door zurca
#3148308
Heeeee hoi Ine,
wat leuk om hier ook weer wat van jou te lezen :-* Hoe gaat het met je?!
Ine schreef:
Wie weet, kom ik hier weer vaker kijken. ;-)
Doen hoor :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door