Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluis
#3119844
Muis kreeg vorig jaar een mooi nieuw setje halsband/lijn van de vintage serie van Karlie.
Die traditie wil ik er eigenlijk wel inhouden, goede reden om een leuk mooi setje te kopen.  ::)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3119846
Flow krijgt regelmatig een cadeautje. Maar op haar verjaardag doen we wat extra's. lekker wandelen met de vaste roedel en daarna een klein hondenfeestje. Altijd gezellig.  :biggrin2:
Door keetje
#3119932
Eigenlijk doen we er niets aan, de verjaardagen van het beestenspul. Luna's exacte geboortedatum weten we hoewel ze uit het asiel komt, kater Theo gokken we nu op een jaartje of 17 en we houden bij hem de ophaaldag uit het asiel als geboortedag aan. Van de zusjes (poezen) houden we ook de ophaaldag uit het asiel aan.Chico, de gaai weet ik exact en bij Jacoba, de andere gaai houden we ook de krijgdag aan. De kleine kippies weet ik ook exact en Corry, onze ex-leghen was 14 maanden toen ze hier kwam dus dat weten we ook wel ongeveer. Alles staat op de kalender maar daar blijft het dan ook zo'n beetje bij tegenwoordig.
Gebruikersavatar
Door Irta
#3119936
Toevallig was Dushi gisteren jarig, en (ook toevallig) ze heeft eind vorige week met de post een "cadeautje" gekregen (kong bounzer). Was niet speciaal voor haar verjaardag bedoeld ofzo, maar kwam wel leuk uit nu  :) Ze krijgen hier niet standaard iets van speelgoed oid voor hun verjaardag, maar wel altijd een extra dikke knuffel en ik zing vaak ook zelfs wel een liedje voor ze :biggrin2: En sja, voer, ik vind dat ze hier wat dat betreft sowieso niks te klagen hebben 8) ;)
Door Mowgli
#3120087
Wij weten Mowgli's geboortedatum niet. deze hebben wij dus op 1 april gedateerd aan de hand van een schatting. Maar we vergeten zijn verjaardag altijd. Maar dat geeft niet, want hier is het iedere dag feest  ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3120095
Hier 'vieren' we de verjaardag met een vleestaart; een beetje meer eten dan anders en leuk opgemaakt(wat ze hun derriere oxideren, maar och, voor het idee  :biggrin2: ) En een speeltje, wat ze ook door het jaar heen uiteraard krijgen, maar op de verjaardag extra. Ook de dag dat de aappies hier komen, wordt gevierd
Door Borke
#3120123
Poezen Lola en Haley en hond Sofi worden iedere dag verwend en krijgen egelmatig lekkere hapjes, mandjes e.d.
Van Sofi zou ik niet weten wat haar geboortedatum is, Lola hebben we zelf gefokt en van Haley weet ik het ook precies.
We doen niets speciaals.

Ik vind het altijd heel leuk om te zien hoe mensen speciale taartten d.d. voor hun hond maken, maar ik denk niet dat we daar Sofi een plezier mee zouden doen.
Die heeft al niet zo'n eetlust en onbekende dingen eet zij niet of heel moeilijk/aarzelend.
Door smulpaap
#3120136
Ja , de dag waarop herplaatsers kwamen werden hier ook altijd gevierd
En eenmaal 10 + dan vier je je verjaardag twee keer per jaar  :D
Of echt bejaard , dan vier je het elke maand  8)
Door Parelridder
#3120175
Ik vier de verjaardagen graag! 'k Vind het een leuke aanleiding een klein feestje voor ze te maken. Als ik een erg leuk speeltje zie dat ik nauwelijks kan laten liggen, terwijl ze er natuurlijk al meer dan genoeg hebben, koop & bewaar ik die tot de verjaardag. Dat geeft mij een mooi excuus om 'm te kopen ;D
Op de verjaardag maak ik (tenzij het werkelijk onmogelijk is, maar dan baal ik wel) tijd om iets extra leuks te doen qua wandelen, rekening houdend met wat de jarige het allerleukst vindt. Op alle verjaardagen krijgen ze lekkere snacks, maar eens per jaar bak ik een verjaardagstaart, da's dan voor alle 3 tegelijk ;) De 2 oudsten zijn rond de december feestdagen jarig, dan ben ik al druk met het maken van de kerstkaart en andere feestdagbezigheden, daarom is de verjaardagstaart op de verjaardag van de jongste, eind juni. Ik verheug me er al een poosje op :biggrin2:
Afbeelding  Afbeelding
Door charmed
#3120248
Ik denk dat mijn honden genoeg krijgen het hele jaar door, zodat ze op hun verjaardag ook hetzelfde krijgen. Ze krijgen supplementen, medicijnen, braces, speeltjes tussendoor, balletjes, piepjes, botjes, snackjes, ik geloof dat het elke dag verjaardag is voor mijn honden. Gisteren de brace gehaald en de stabiliserende bandage.. kunnen ze een tijdje mee voort. Over 2 weken de andere brace.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door