Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3139339
Wat fijn dat jullie eindelijk de gouden manden hebben gevonden voor de twee kattenkoppen, en vooral ook dat de nieuwe baasjes echte kattenmensen zijn!  Ik wens jullie heel veel sterkte met de verhuizing van Liza en Mickey :-*
#3139479
Wat enorm fijn dat je nu nieuw huisje hebt gevonden en de klik goed is. Misschien dat ze jullie dan ook wel op de hoogte houden van jullie lieverds  :)
of worden het goede vrienden waardoor jullie ze kunnen blijven knuffelen  ;)
#3139542
dinky89 schreef: Wat enorm fijn dat je nu nieuw huisje hebt gevonden en de klik goed is. Misschien dat ze jullie dan ook wel op de hoogte houden van jullie lieverds  :)
of worden het goede vrienden waardoor jullie ze kunnen blijven knuffelen  ;)
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik werk natuurlijk wel in Zwolle, dus ik kan er af en toe langs gaan om te knuffelen als ik dat wil. Dat hebben ze gisteren direct al gezegd.
Borke schreef: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:

Geweldig nieuws!
Hoe hebben jullie deze mensen gevonden?
Ik had het Facebook-bericht een schop gegeven gistermorgen en toen werd het in de Dierenhoek Zwolle gedeeld en bingo. 's Morgens via de messenger zitten kletsen en wat foto's heen en weer gestuurd en 's avonds zaten ze op de bank.
#3139564
Mini's 3-tal schreef: Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik werk natuurlijk wel in Zwolle, dus ik kan er af en toe langs gaan om te knuffelen als ik dat wil. Dat hebben ze gisteren direct al gezegd.
Klinkt goed!
Door Borke
#3139573
Mini's 3-tal schreef: Ik had het Facebook-bericht een schop gegeven gistermorgen en toen werd het in de Dierenhoek Zwolle gedeeld en bingo. 's Morgens via de messenger zitten kletsen en wat foto's heen en weer gestuurd en 's avonds zaten ze op de bank.
Nou dan ben je niet voor niets op Facebook gegaan  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door