Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
#3113883
Mooie plaatjes Ellen, zo fijn dat hij nog zo heerlijk kan genieten! Jij kan op die manier lekker meegenieten.

Ja zo bizar he dat ze nog zo heerlijk blij kunnen zijn, en er zo goed uit kunnen zien.
Weet je zelfs toen wij Gina bij het crematorium brachten zei die man nog dat ze er nog zo mooi uitzag...
Pffff, drie weken geleden alweer van Gien....men wat mis ik mijn meisje!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3113956
ja meis.... ik weet nu helemaal hoe je je voelde... t is vreselijk.....
3 weken ppfff zie ze nog hier... zimba helemaal gek van  gina.... kan ook niet anders he...mooi stelletje....
ik ga t weekend naar nwh samen met zimba... genieten met en van hem, wil nog zo graag een xtje naar t strand met hem
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3113960
Me and my boys! schreef: ja meis.... ik weet nu helemaal hoe je je voelde... t is vreselijk.....
3 weken ppfff zie ze nog hier... zimba helemaal gek van  gina.... kan ook niet anders he...mooi stelletje....
ik ga t weekend naar nwh samen met zimba... genieten met en van hem, wil nog zo graag een xtje naar t strand met hem
Nog zolang als het kan, gouden kraaltjes rijgen aan de ketting van de herinneringen, het is jullie gegund.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door