Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3159644
Lida. S schreef: Gek ben ik al, dus dat lukt ze niet meer.  ;) Verder wil ik rustig mijn gang gaan en niet meer bang zijn. Als ik duidelijkheid had gekregen, over  wat wel en wat niet mag, dan was dat wel zo prettig. Maar ik wil me niet laten beinvloeden door (onnodige) angsten. En misschien dat de angst verdwijnt (vermindert) als ik weer een paar ritjes heb gedaan. Bij eerdere ritjes heb ik ook wel eens politie gezien en gesproken, maar dat bleef altijd vriendelijk en zonder problemen. Als ik weer een paar positieve ervaringen opdoe, zal ik toch minder onzeker worden. Als ik niets doe verandert er niets
Hahahaha ;D

Ik weet niet, is het een idee om de eerste keren iemand mee te nemen? Misschien dat je dat wat helpt, ter ondersteuning?

:-*
Gebruikersavatar
Door Neally
#3159678
Goed dat het je steeds beter af gaat om onnodige/ongewenste angsten uit de weg te gaan.
Superstom dat je geen reactie hebt gekregen. Ik zou er geen letter meer aan wagen. (Heb je wel bevestiging gekregen dat ze je post hebben ontvangen? Ze hebben zelf waarschijnlijk geen idee waar dit 'gedoe' en deze actie van de politie onder valt  ;D)
Makkie aan hoor met je vleesjes en eventuele ritjes. Dikke  :-*

Barfplaats wordt gesponsord door