Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3133488
Lieve mensen, ik wilde even wachten tot ik wat meer te melden had, maar nu dan maar een tussentijdse update.
Met mij gaat het wel weer goed. Het onbeperkte vertrouwen in de politie is weg, maar gelukkig heb ik inmiddels een paar politiemensen ontmoet die wel 'normaal en aardig' zijn. Ik weet nu dat het ook maar gewoon mensen zijn. Als ik een politie-auto zie dan krijg ik nog steeds een hartstilstand, maar dat zal wel slijten. Van de week moet ik weer vlees halen voor mijn eigen honden, en daar zie ik als een berg tegen op. Maar ook dat zal slijten Ik heb echt een flinke klap gehad, maar ik ben er niet meer de hele dag mee bezig, alleen op zulk soort momenten dus wel.
Van de politie heb ik  niets meer gehoord, en dat zal ook niet meer gebeuren. Er is geen 'zaak' van gemaakt. Dus alle ophef, dreigementen enz sloegen nergens op.
Misschien hoor ik nog wat van de belasting of het UWV, maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken.

Ik heb de belastingdienst en de NVWA uitvoerig geschreven. Ik heb uitgelegd wat ik heb gedaan, wat de politie heeft gedaan en ik heb gevraagd of ik fouten heb gemaakt en hoe ik in de toekomst een dergelijke situatie kan voorkomen. Behalve een standaard bericht dat zij mijn schrijven hebben ontvangen, heb ik nog geen reactie gehad.
Zodra ik bericht van hen krijg laat ik het jullie weten. Als ik dan op papier de eisen en voorwaarden heb staan durf ik weer vlees enz voor jullie (en voor mijzelf) mee te nemen.
Door Lizzy
#3133498
Ik ben blij om van je te horen Lida. En om te lezen dat het naar omstandigheden best wel goed met je gaat. Ik denk dat je inderdaad zulke harde dreunen hebt gehad dat je tijd nodig hebt. Tijd om deze wonden te laten helen. En vergeten doe je het nooit...... Mijn broek zakt af hoor, dat ze allemaal zoveel ophef hebben gemaakt en je dan nu van niemand meer wat hoort :-X. Van sommige instanties hoop ik wel dat je nooit meer wat zult horen betreffende dit, van andere instanties hoop ik dat je duidelijkheid krijgt :-*

Nog maar eens een keer een dikke knuffel van mij voor jou :bigarmhug:
Door Tanna
#3133520
Ik heb me net pas door dit topic heengewerkt en heb met verbijstering, boosheid, misselijkheid en half in tranen gelezen wat je allemaal hebt meegemaakt. Gelukkig dat het nu goed met je gaat, maar ik kan me voorstellen hoe je je moet hebben gevoeld. De angst en paniek, verschrikkelijk.
Soms is het dan zo goed om het van je af te schrijven, juist naar mensen die niet fysiek bij je zitten en die je ook niet echt kent, daar kan een mens echt van opknappen.
Het is een beetje laat maar niet minder gemeend en misschien kun je hem toch nog wel gebruiken..........een dikke knuffel van mij!  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3133522
Fijn om te horen dat het weer goed met je gaat! Ook fijn dat je wbt de politie zekerheid hebt.
De manier waarop je behandeld bent, tja, dat is gewoon schandalig. Dat heeft tijd nodig om daar enigszins over heen te komen.
Ik hoop dat je van de andere instanties gewoon bericht krijgt en dus zekerheid zodat je het toch kunt afsluiten!
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3133530
Schandalig dat ze je na zoveel ophef alsnog in het onzekere laten en niets van zich laten horen, echt belachelijk.

Niet eerder weer gaan rijden dan dat je er zelf 100% achter staat en het ook weer prettig vindt Lida, ook als dat nog een poosje duurt!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3133536
Fijn dat het met jezelf weer beter gaat en begrijpelijk dat je tijd nodig hebt. En dat je wacht totdat je duidelijkheid hebt voordat je weer met vleesjes gaat rijden.

Wat een ongelooflijke $%@# :rant: dat ze nog niks hebben laten horen.

Voor nu maar weer een echte Ronald :bigarmhug:
Door DJ_Doerak_Tucker
#3133548
Ik hoop dat je een reactie gaat krijgen op jouw schrijven! Jee, al die ophef en wat hebben ze ermee bereikt? Iemands vertrouwen volledig de grond in getrapt, ongelooflijk. Ik vindt het fijn te lezen dat je van dat vertrouwen zachtjes aan weer ietsje terug krijgt en dat je je wat beter voelt. Ik wens je heel veel sterkte bij de weg die je nog te gaan hebt en voor de momenten waarop je het weer even zwaar te verduren krijgt. Misschien krijg je door de rit voor je eigen honden te rijden ook weer wat meer vertrouwen, wanneer je eenmaal weer lekker thuis zit en de rit vlekkeloos achter de rug is zoals voorheen ook steeds het geval was. Ik hoop het voor je!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3133572
DJ en Doerak schreef: Ik hoop dat je een reactie gaat krijgen op jouw schrijven! Jee, al die ophef en wat hebben ze ermee bereikt? Iemands vertrouwen volledig de grond in getrapt, ongelooflijk. Ik vindt het fijn te lezen dat je van dat vertrouwen zachtjes aan weer ietsje terug krijgt en dat je je wat beter voelt. Ik wens je heel veel sterkte bij de weg die je nog te gaan hebt en voor de momenten waarop je het weer even zwaar te verduren krijgt. Misschien krijg je door de rit voor je eigen honden te rijden ook weer wat meer vertrouwen, wanneer je eenmaal weer lekker thuis zit en de rit vlekkeloos achter de rug is zoals voorheen ook steeds het geval was. Ik hoop het voor je!
+1

:-*
Door eelke
#3134240
Fijn om wat van je te lezen Lida! (ik had nog niet eerder gereageerd, was een weekend weg, had je reactie wel op mijn telefoon gelezen maar daarna vergeten te reageren eenmaal thuis  :-[).

Ik sluit me bij bovenstaande aan. Wat een onzinnig gedoe is het geweest zeg.
Door Ramses1
#3134711
Fijn dat het met jou wat beter gaat, Lida.
Ook heel fijn dat er geen zaak is gemaakt maar ik mag toch wel hopen dat de betrokken "helden" wel even op het matje worden geroepen!!!

Hoe dan ook, ik ben blij dat het verder geen nare gevolgen voor je heeft.
Door Anne in Zweden
#3134798
Kijk nou! Goed om je weer te zien hier, met goede berichten ook. Nu maar hopen dat er duidelijkheid komt over wat mag en wat niet mag, dan kun je met een gerust hart weer de weg op - voor je eigen hondjes, en hopelijk ooit ook weer voor die van ons allemaal! :-*
Door Brigitte
#3140124
Anne in Duitsland schreef: Kijk nou! Goed om je weer te zien hier, met goede berichten ook. Nu maar hopen dat er duidelijkheid komt over wat mag en wat niet mag, dan kun je met een gerust hart weer de weg op - voor je eigen hondjes, en hopelijk ooit ook weer voor die van ons allemaal! :-*
En zo is het , we denken aan je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door