Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3121693
Dank jullie wel. We gaan zeker genieten. Mijn vriendin heeft alles geregeld. Kaarten voor een concert, entreebewijzen, rondvaart enz. Het enige 'vervelende' is de temperatuur:  30 graden!
En als we weer terug zijn ga ik het 'probleem' aanpakken.
Laatst gewijzigd door Lida. S op za 06 jun 2015, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mowgli
#3121702
Maar dan ben je wel volgetankt met positieve energie, dus dat gaat vast wel goed komen  :-*
Heel veel plezier in Wenen, het lijkt me een mooi programma wat je vriendin heeft samengesteld  :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3121703
Lida. S schreef: Dank jullie wel. We gaan zeker genieten. Mijn vriendin heeft alles geregeld. Kaarten voor een concert, entreebewijzen, rondvaart enz. Het enige 'vervelende' is: En als we weer terug zijn ga ik het 'probleem' aanpakken.
Lida, we wensen je hele fijne dagen in Wenen!  :)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3121846
Geniet heerlijk in Wenen. Zo'n mooie stad, daar kun je even goed je zinnen verzetten............probeer alles los te laten, thuis komt het wel weer, in elk geval goed om te horen dat je een stuk rustiger bent geworden :-* :-* :-* :-*
Door Lida. S
#3122857
pike schreef: Ik lees je laatste berichtje nu pas. Als het goed is zit je nu in een lekker warm Wenen. Geniet ervan!
Genieten doen we zeker. Maar het is wel vermoeiend
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#3122886
Lida. S schreef: Genieten doen we zeker. Maar het is wel vermoeiend
Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Genieten.... met hoofdletters. DOEN!!!
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#3122962
De laatste tijd ben ik niet heel erg actief geweest op BP en heb deze toestand dus helemaal gemist.
Ik vind het heel erg voor je. Wat een nachtmerrie waarin je terecht bent gekomen.

Geniet van je welverdiende weekeindje weg  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door