Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3110987
*Gabriëlle* schreef: Dichtplakken en op laten halen, of incontinentie materiaal erin, ideaal spul als hulpje om dooi vocht uit de vriezer te krijgen :D
O dat is een goede, ik heb nog een berg van die puppy dingen liggen van haku  :)

Ga even denken of ik alles daar mee ga doen of alleen het laaste restje na ik het meeste door de wc heb gespoeld  :g:
#3111035
Oh, jammer dat je'm niet gewoon op zijn kant kan leggen en de tuinslang erin zetten.  Desnoods op straat?
Als je alles de riool in kan spuiten, is dat toch niet zo erg?

Nou ben ik blij dat ik het na 1 dag merkte toen mijn vriezer het opgaf...  :o
Ik heb vrijwel niets moeten weggooien. Alleen wat zalmkarkas toen...

Sterkte ermee nog hoor.  Pfff, lijkt me echt mega goor en zeker als je al niet lekker bent. 
#3111401
pearlsofpassion schreef: Oh, jammer dat je'm niet gewoon op zijn kant kan leggen en de tuinslang erin zetten.  Desnoods op straat?
Als je alles de riool in kan spuiten, is dat toch niet zo erg?

Nou ben ik blij dat ik het na 1 dag merkte toen mijn vriezer het opgaf...  :o
Ik heb vrijwel niets moeten weggooien. Alleen wat zalmkarkas toen...

Sterkte ermee nog hoor.  Pfff, lijkt me echt mega goor en zeker als je al niet lekker bent. 
Nee dat gaat helaas niet, wonen op 1 hoog en dan is zo'n kist niet even naar beneden te slepen  :-\
Zeker niet om hem daarna weer omhoog te moeten tillen  :-X


Ik heb het nu opgelost door een groot deel van het dooiwater er uit te scheppen en toen ik het zat was en er niet meer goed bij kon een fles bleek er in te gooien en alle kieren en naden dicht te tape.
Nu mag hij daar gaan staan wachten tot zondag want dan word hij naar de stoep gesleept en dan word hij maandag opgehaald.

Gelukkig ruik je er niks meer van, dus ik denk dat het zo wel goed komt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door