Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3108144
Toen ik nog in de supermarkt werkte moest ik ook "gewoon" werken, ook als eens in de 5 jaar de meeste bedrijven gesloten waren.
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3108182
Mijn man is vandaag en morgen verplicht vrij.
Zelf ben ik morgen vrij, maar moet deze uren wel inhalen. Heel leuk zulke dagen, maar mijn cliënten willen wel graag en schoon huis, met koningsdag waren we officieel ook vrij, maar toen ben ik wel gaan werken (geen kans om het op een andere dag in te halen)
Door Lil
#3108198
Als ambtenaar heb je zelfs elk jaar vrij. Wordt gecompenseerd doordat ik van mensen in het bedrijfsleven hoor dat zij meer verlof krijgen dus denk dat het gewoon met de andere verplichte dagen van het totaal af gaat.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3108236
Lil schreef: Als ambtenaar heb je zelfs elk jaar vrij. Wordt gecompenseerd doordat ik van mensen in het bedrijfsleven hoor dat zij meer verlof krijgen dus denk dat het gewoon met de andere verplichte dagen van het totaal af gaat.
Onder andere Goede Vrijdag is ingeleverd...
Door Lil
#3108250
Ronald schreef: Onder andere Goede Vrijdag is ingeleverd...
Dan heeft toch niemand vrij?
Door Lil
#3108257
Ronald schreef: Vroeger wel...
Owwww generatiekloof....

Pa werkte in commerciële sector 100 jaar terug of zo.  Heeft het idd over goede vrijdag en dag van arbeid en maria ten henelopneming etc.  Zeg maar de Belgen en Duitserdagen zoals mijn generatie ze kent.
Gebruikersavatar
Door nova
#3108263
BlissSpirit schreef: Werk in de zorg, dus gewoon werken morgen. Afbeelding
+ 1, mensen zijn nu ook eenmaal ziek op bevrijdingsdag. :)
Door eelke
#3108266
yorokobi schreef: Inge en bono dat is niet overal in de gehandicaptenzorg hoor. Bij ons ook maar eens in de 5 jaar vrij.
Staat wel zo in de cao gehandicaptenzorg.

Vrij dus morgen! Jeuj!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door