Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3107130
Mooi! Zo heb ik er ook ooit 2 gehad. Die van mij waren "chocopoints" en volgens mij hadden die van mij ook een kortere vacht. Hoe is de naam van deze variant?
Door hannabelgje
#3107152
Nori is een chocolate point balinees. Ik kende het ras niet eens toen ik naar hem ging kijken. Ik wilde eigenlijk weer een thai net als Wasabi. Maar ik vind hem zo ontzettend leuk, lief en mooi. Jammer dat er maar zo weinig van zijn.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3107167
hannabelgje schreef: Nori is een chocolate point balinees. Ik kende het ras niet eens toen ik naar hem ging kijken. Ik wilde eigenlijk weer een thai net als Wasabi. Maar ik vind hem zo ontzettend leuk, lief en mooi. Jammer dat er maar zo weinig van zijn.
Oeps, dacht dat het een siamees was  ::)
Heb geen verstand van kattenrassen.
Door hannabelgje
#3107168
Doranto schreef: Oeps, dacht dat het een siamees was  ::)
Heb geen verstand van kattenrassen.
Een Balinees is een langharige siamees. Zo fout zit je dus niet hoor. Afbeelding
Door hannabelgje
#3107169
dinky89 schreef: Mooie jongen :-D

Maar wordt wel nieuwsgierig van die eerste foto wat daar weg is gekrast  ;D
Het kuiken zodat ik de foto ook kan gebruiken voor de wat gevoeliger kijkers Afbeelding
Gebruikersavatar
Door doranto
#3107271
hannabelgje schreef: Een Balinees is een langharige siamees. Zo fout zit je dus niet hoor. Afbeelding
Oke, dat valt dan wel mee ja. Vandaar dat die van mij een kortere vacht hadden  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door