Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Wendi
#3107861
het grappige is dat honden niet zo verspillend zijn als wij dus dat er gelukkig niet veel over zal blijven  :)

en nu ga ik naar bed, doeg!
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3107862
Wendi schreef: het grappige is dat honden niet zo verspillend zijn als wij dus dat er gelukkig niet veel over zal blijven  :)

en nu ga ik naar bed, doeg!
Slaap lekker en neem nog een kippennekkie! Neem ik nog een biertje! :P
Door jasmijn
#3107869
Het raren bericht hier boven van Marco was eigenlijk dit bericht hier onder, zat op zijn telefoon en was dat even vergeten  :doh:


Ik ben het wel van plan, zelf dieren fokken om mijn dier te voeren  :biggrin2:

Juist om zeker te weten dat mijn prooidieren een goed leven hebben en een snelle stres loze dood.
Een deel in de achtertuin de rest op een gehuurde of gekochte stuk wei zo lang we nog in Nederland wonen.
Dit ook voor me zelf om te eten simpel om dat ik vind dat als je iets doods wilt eten je ook voor zijn leven verantwoordelijk bent.

Maar ik wil ook zelf groenten kweken om mijn dieren te voeren, in Nederland zal dat waarschijnlijk erg beperkt gaan maar in portugal wil ik toch zeker 80% van het dieren voer zelf gaan verbouwen.

Wel zullen de dieren gewoon gehouden worden zo als ze bij een liefhebber ook gehouden worden, dus ruime hokken, goed eten, kooi verrijking en liefde volle aandacht.
Socialen dier met meerder in een kooi, dus geen zielig eenzame konijntjes maar ongewoon gezellig met elkaar ( heel weinig fokker fokken zo omdat er  best wat ruimte en aandacht voor nodig is, het is wat lastiger maar zeker niet onmogelijk ;) )

In mijn ogen is dat dus juist het tegen gestelde van hypocriet, je draaid je immers niet weg voor de waarheid  :)   
Door Lizzy
#3107880
Wendi schreef: Ja het is toch eigenlijk gek dat wij mensen vinden dat wij eerst van het dier moeten eten, of dat er alleen voor onze consumptie dieren gefokt mogen worden terwijl we helemaal geen vlees nodig hebben en onze honden en katten wel?
Maar misschien ben ik nu te filosofisch en kan ik beter naar bed  ::)
Nee hoor, maar de kans dat jouw idee z'n vlucht gaat vinden over deze planeet lijkt me klein.
Door Wendi
#3107897
Lizzy schreef: Nee hoor, maar de kans dat jouw idee z'n vlucht gaat vinden over deze planeet lijkt me klein.
:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door