Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3099393
Pauline schreef: Saskia je bent een vrouw naar mijn hart!!! Wat jij schrijft is wat de meeste mensen voelen en denken, maar het gedeelte waar jij zegt dat je vertrouwen hebt in mijn oordeel laten zij weg. En uiteraard bloedt mijn hart als ik onze Joep zie hobbelen, maar het lacht als ik zijn eigenwijze vastberadenheidzie en zijn nimmer aflatende levensvreugde. Hij doet het met wat hij heeft en gaat nog rustig, terwijl ik in de kletsmodus sta, een eindje om om te kijken of er wat te rellen valt.  :biggrin2:

Ik heb al wel vrij snel nadat het gebeurde tegen mezelf gezegd dat er maar één manier was waarop we het konden overleven..... Niet bij elke hobbel huilen van verdriet, maar vooral proberen het positieve te benadrukken en dat doen we goed hoor (heus niet altijd).

En verder doet jullie steun en vertrouwen in mij me heel erg goed. :-*
:-*
#3099418
En laat ik vooral even benadrukken dat een uur lopen, niet betekent dat Joep daadwerkelijk een uur loopt. Bedacht me ineens dat dat nogal misleidend was... Ik bedoel daarmee te zeggen dat Joep een uur niet in de buggy heeft gezeten. In dat uur loopt hij, graaft wat, ligt ergens uit te rusten, gaat het water in enz.
#3099444
Pauline schreef: En laat ik vooral even benadrukken dat een uur lopen, niet betekent dat Joep daadwerkelijk een uur loopt. Bedacht me ineens dat dat nogal misleidend was... Ik bedoel daarmee te zeggen dat Joep een uur niet in de buggy heeft gezeten. In dat uur loopt hij, graaft wat, ligt ergens uit te rusten, gaat het water in enz.
Ik had je stukje gelezen  en dacht hoe kan ik het neerzetten zonder  dat het verkeerd over kan komen.
Als ik zie vanaf hoe diep jullie gekomen zijn, hoe hard jullie gewerkt hebben, en hoe Joep ondanks alle tegenslagen Joep is gebleven en ook zo zijn best doet om het beste uit zijn leven te halen, zat ik  dus bij jouw stukje dat Joep ruim een uur zo kon lopen, toen dacht ik dat vind ik enorm knap dat een hond met deze beweging een uur kan volhouden. Ik vond hem al een tijger maar een uur zo hobbelend lopen dat is een conditie waar een marathon lopen jaloers op is  :biggrin2:. Nu genuanceerder begrijp ik het ook beter  ;).
En natuurlijk bloed je hart als je ziet hoe Joep nu is tov van vroeger, maar idd aan de andere kant als je ziet hoe hij weer is, wat ik als schreef jullie komen van een heeeeeeel diep dal, en dan de energie die jullie in hem hebben gestoken, en als je dan ziet hoe hij op zijn manier geniet. Blijf ook lekker genieten van je eigenwijze teckelmannekes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door