Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3096926
Ik denk dat Eelke het gewoon lekker bij een zelfgebrouwen BIER-café moet houden, kan er niet veel fout gaan....
In The Curious Canine Kitchen zal een 5-gangen menu bereid met uitsluitend de beste ingrediënten worden gereserveerd aan onze geliefde viervoeters. Denk aan een zeewier- en boerenkoolpuree om mee te beginnen, een paddenstoelen en lijnzaadmousse als hoofdgerecht en een dessert van kokos- en bosbessenpudding en glutenvrije kaneelquinoa. Ook aan drankjes is gedacht. Zo wordt er onder meer alkalinewater, runderconsommé en kokoswater bij geserveerd. Als digestief kunnen de beestjes een mergpijpje met kruidenthee verwachten, want goed voor de tanden.
Als ik het menu lees, is het nou niet echt iets waar mijn hond warm van zou lopen, hoewel de hoeveelheid groente natuurlijk wel eens goed voor hem zou zijn..  ::)
Door eelke
#3097047
Ronald schreef: Briljant!
Beers, Bears and Balls?
:D balls is natuurlijk ook prachtig dubbelzinnig!

Nu nog een pand. En bier, want met dat 2,5 kratje wat ik tot nu toe gebrouwen heb red ik het vast niet.
Door Lizzy
#3097049
eelke schreef: Barfaria?

Als het nou toch met katten was; Krolsch.

La Woef?

Joepiler?

Of gewoon Café Bolle Gijs?
Hahahaha ;D ;D ;D ;D

Doe je ook nog iets aan wijn of is het alleen voor bierlurkers?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door