Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3096968
Gefeliciteerd  :circle: dat is een fantastische uitslag.
:smitten: buiten zijn mooie rapport om, vind ik York ook een hele mooie lab.
Ik denk dat je prachtige puppen zal krijgen.
Door Lizzy
#3097000
MargaS schreef: Afbeelding

Onze York heeft na lang wachten, de Raad had storing, z'n uitslagen binnen.
HD-A Norbergwaarde 40
ED 0-0
Ogen goed tot 3-3-2016
Verder is hij prddPRA vrij.  Altijd weer zo ontzettend spannend. pak van m'n hart. :circle:
Wat FIJN voor je! Gefeliciteerd :-*
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3097223
Hij heeft ook nog een prachtig karakter. Het is zo'n lekkere vent.
Vanavond bloedje getrokken voor verdere testen. Afwachten weer :duimen:
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3097255
3 maart jl. De HD en ED-status doet het ook niet. Het schijnt dat ze een computercrash hebben gehad. Maar hoor om me heen de uitslagen weer binnendruppelen.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3097258
MargaS schreef: 3 maart jl. De HD en ED-status doet het ook niet. Het schijnt dat ze een computercrash hebben gehad. Maar hoor om me heen de uitslagen weer binnendruppelen.
Oh my dat is echt lang!
Ja dat de status het niet doet was me helaas ook al duidelijk.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3097267
MarijeEnBoomer schreef: Oh my dat is echt lang!
Ja dat de status het niet doet was me helaas ook al duidelijk.
En dan kun je niets anders dan domweg afwachten. Maar we hebben hem! Had de postbode ook nog een stunt, bracht eerst de HD-uitslag en kwam een half uur later terug, oh was deze brief vergeten. Laat dat nu de ED-uitslag zijn.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3097269
MargaS schreef: En dan kun je niets anders dan domweg afwachten. Maar we hebben hem! Had de postbode ook nog een stunt, bracht eerst de HD-uitslag en kwam een half uur later terug, oh was deze brief vergeten. Laat dat nu de ED-uitslag zijn.
Wachten is m'n beste kunstje  ;D ;D
Oh wat een actie van de postbode!
Maarja met zulke nieuws mag je wel een beetje stunten!
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3097271
Nou ik baalde ook gigantisch van het wachten en wachten en wachten en op de site van de Raad kijken enz enz.Niks hielp. Maar best triest dat het zo fout kan gaan daar. Spoken in m'n hoofd. Als ze nou maar back ups hebben gemaakt. Maar uiteindelijk kwam alles goed. Begrijp dat jij ook zit te wachten?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3097274
MargaS schreef: Nou ik baalde ook gigantisch van het wachten en wachten en wachten en op de site van de Raad kijken enz enz.Niks hielp. Maar best triest dat het zo fout kan gaan daar. Spoken in m'n hoofd. Als ze nou maar back ups hebben gemaakt. Maar uiteindelijk kwam alles goed. Begrijp dat jij ook zit te wachten?
Ik wacht pas 2 weken dus kan nog even door wachten...
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3097278
MarijeEnBoomer schreef: Ik wacht pas 2 weken dus kan nog even door wachten...
Succes! Zal voor je duimen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door