Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3096687
Ik had al wat voor informatie gekregen en meis  :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :circle: :groupwave2: :mbounce: :thumbup: ben zooooooooooo blij voor jullie!! Heel veel plezier met dit meisje.
Sammy1980 schreef: Ohhhhh Inge, wat onwijs gaaf!!!!! Het is jullie echt enorm gegund, wat een mooi leuk meisje.

Als ze straks gesetteld is kom ik haar bewonderen hoor  :biggrin2:
Wat dacht je ervan als ze gewoon lekker met ons mee gaat wandelen :P dat heb ik al bekokstoofd vanmiddag ;D
#3096689
Extreme schreef: Dat is een mooie maar ook flinke dame zeg, ontzettend leuk dat ze bij jullie mag komen en jullie zo met elkaar kunnen genieten.
Voor de huidige  baasjes verdrietig dat ze weg moet, maar ook wel fijn om te weten dat ze bij jullie mag komen.
Eet ze al vlees of is ze nog aan de brok?
3 hele dagen wachten pfff duuuuuurt langggggg, maar je houd het vol en van het weekend kan je haar meenemen.
Heel veel fijne jaren samen
Dat dacht ik ook, maar ze is maar een kleintje; 20 kg (Ons Lizje was ook klein, en 19kg, Lunadepoena was ook 20kg)
Ach, haar vrouwtje was bij tijd en wijle in tranen  :'( (ik ook bijna daardoor  :-[ ) Baasjes zijn zo lief, maar het gaat gewoon niet meer bij hen.... En het voelde zo goed voor ons allemaal!
Pummie krijgt 's avonds vers(smuldier) dus dat gaat prima wennen worden  :D
Jaaaaaaaaaaaaaaaa pfoei, duurt lang!!  :D Dank je wel!  :D
#3096692
Cindy de Wolf schreef: Ik had al wat voor informatie gekregen en meis  :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :circle: :groupwave2: :mbounce: :thumbup: ben zooooooooooo blij voor jullie!! Heel veel plezier met dit meisje.

Wat dacht je ervan als ze gewoon lekker met ons mee gaat wandelen :P dat heb ik al bekokstoofd vanmiddag ;D
Whaaaaahoeiiiiiiii  :D Enzo  :-[ :D :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D Zo'n zin in!!!!
#3096699
keetje schreef: Gefeliciteerd met Pummie.  :circle:
Ze zit bij jou zeker op de goede plaats.
Ik hoopte al dat ze bij iemand als jij terecht zou komen en toen ik op FB zag dat ze bij jullie ging wonen heb ik even een vreugdekreetje geslaagd. meneer Keetje vroeg wat er aan de hand was en ik heb hem dat toen maar even uitgelegd. Ook hij was erg gecharmeerd van die mooie rooie!
Heel veel geluk samen maar dat zal zeker lukken. Nog even een paar dagen wachten en dan kan het grote genieten beginnen!
Zo lief!!  :-*  :-*  :-* Zit jij ook op die fbpagina? Goeie smaak hebben jullie  ;) :D ;)

Och, alle reacties van jullie allemaal zijn zo lief!!!!  :-* :-* :-* :-*  :D
de Meiden schreef: Mooie meid hoor, kan het zijn dat ik over haar op FB gelezen heb?
Sterkte met het wachten !
Ze staat op de bull terrier herplaats en asielbulletjes pagina, dus dat kan heel goed  :D
#3096705
Angelique schreef: Krijg je de loungebank erbij  :biggrin2:  van harte met jullie nieuwe meisje. Heel veel plezier en geluk met haar  :-*
Loungebank, oeiiii....? ik ga nog ff foto's kijken  :biggrin2: Arm bullenkind kan niet zonder loungebank, heus niet! (ah, geeft ze nog mee ook, de lieverd, dus ga ik niet vragen  :biggrin2: )
Dank je wel!  :D
#3096707
smulpaap schreef: Ah dat is jullie van harte gegund  :-* :-*
En oh wat zal dat wachten lang duren  :biggrin2:
Wat een scheetje om te zien  :)
Heel veel geluk met jullie Pummie  :-* :-*
En ... Pummie je valt vast met je bibs op een zalige loungebank  8)
Plus een 4 sterren restaurant , let maar op  ::)
4 sterren restaurant *check*
loungebank; ehhhhhhh  :-[ arm kind!!  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door