Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3097803
Meneer is helemaal los!! Hij is inmiddels op alle verdiepingen van de kattenflat geweest en heeft fijne slaapplekjes ontdekt :D
Onze andere poezen toont hij respect, zoekt toenadering maar als ze het eng of spannend vinden laat hij hen met rust. Hij weet hoe hij door de ruimte in het traphekje de schuur in kan naar de kattenbakken. (er staat ook nog een kattenbak voor hem in de inmiddels open bench die hij al kende en waar hij nog heen kan)
DE honden zijn Leuk ;D Die kun je een kopstoot geven, of, als ze slapen gewoon wassen :) Do en Angelo vinden het best, die zijn wel wat gewend!
Wat is hij een geweldig kereltje!! Zo relaxed, lief, slim en makkelijk!
Omdat al onze poezen en katers altijd een hele Hollandse naam hebben, (net zoals onze Cane Corso's een Italiaanse naam hebben)  hebben we hier voor Bumblebee ook over nagedacht. We gaan proberen of hij de naam 'Sjors' kan leren, die naam past helemaal bij hem!
#3097818
Ruisje schreef: Wat geweldig om te lezen dat Bumblebee een nieuw 'forever' thuis heeft, het daar nu al ontzettend naar zijn zin heeft en misschien wel Sjors gaat heten!! :D

Inouchka, hij zal altijd jullie Bumblebee blijven en een plekje in jullie hart houden! Zonder jullie had hij niet zo'n mooi leven als nu gehad!! :-*
Dat deze fantastische man altijd Bumblebee zal blijven, hoe zijn "roepnaam" ook zal zijn,  staat voor ons als een paal boven water!! Zonder Inouchka en haar geweldige zorgen, was deze heerlijke kerel er niet meer geweest!
#3097869
Ahh Bumble.. ik zal hem missen maar super dat hij zo snel een heel fijn thuis gevonden heeft! Maar ik snap heel goed waarom hij zo lang is blijven hangen. Het is echt een heerlijk monstertje. Ik heb hem vaak genoeg proberen te stelen. ::) En als het hier had gepast had hij hier gemogen, heel fijn dat hij hier op Barfplaats blijft ook. Zo te horen maakt het hem in ieder geval allemaal niet zoveel uit. :biggrin2:

Je hebt de goede keuze gemaakt meid. :-*
#3098074
Jep!! Fantastisch!!.. Ben hem vandaag gaan bezoeken en hij doet het echt super goed!!. Hij spuugde zelfs brokjes uit zei Yvon zo trots op dat "kleine" ventje!! ik denk dat we dit topic maar even gaan afsluiten, tenslotte is Sjors goed terecht gekomen mag ik de beheerders vragen om dit topic te verwijderen!..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door