Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3093299
Dussss. De dakdekker vond 7.45 uur vandaag prima om ons dak recht te leggen  ::)
Duimen jullie mee dat het er straks niet weer af waait?  :-X
Door Pluto
#3093311
-Saskia- schreef: :biggrin2: Je hebt weinig vertrouwen in mijn natuur(kundig) inzicht?
Of veel vertrouwen in grote woei!  :biggrin2:


OT: Love it, vanmorgen Anita Meyer op 3FM!  Waai tell me waai.  8)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3093337
Kim_S schreef: Dussss. De dakdekker vond 7.45 uur vandaag prima om ons dak recht te leggen  ::)
Duimen jullie mee dat het er straks niet weer af waait?  :-X
:-X :-X je krijgt toch wel een dag garantie op de reparatie  :-X duimend voor mijn eigen pannen, duim ik voor die van jou vrolijk mee.

Momenteel worden hier de kippenhokken verankerd. Eentje was al niet zo stevig meer en die heeft het nu wel erg zwaar te lijden.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3093339
Angelique schreef: :-X :-X je krijgt toch wel een dag garantie op de reparatie  :-X duimend voor mijn eigen pannen, duim ik voor die van jou vrolijk mee.

Momenteel worden hier de kippenhokken verankerd. Eentje was al niet zo stevig meer en die heeft het nu wel erg zwaar te lijden.
Nope. Geen garantie helaas. Heb er nog om gevraagd  :biggrin2:
Ik zal ook duimen voor jouw dak en je kippenhokken.
En voor de boom van Sas  :biggrin2:

Pffff ik kan hier heel slecht tegen  :nerves:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3093341
Kim_S schreef: Nope. Geen garantie helaas. Heb er nog om gevraagd  :biggrin2:
Ik zal ook duimen voor jouw dak en je kippenhokken.
En voor de boom van Sas  :biggrin2:

Pffff ik kan hier heel slecht tegen  :nerves:
Ik vind dit ook niks hoor. Zeker niet dat gebulder als er weer een windvlaag aankomt.  :-X
Door Lida. S
#3093342
Vorige maand heeft het waterschap hier 3 grote oude lindebomen weggehaald. Ze stonden naast het huis half in het water (door de slechte / afwezige beschoeiing was de walkant afgekalfd). Het waren mooie karakteristieke bomen, maar nu ben ik wel heel blij dat ze er niet meer staan. Deze storm hadden ze nooit overleefd, en dus een deel van het huis had het ook niet overleefd.
Door Samjo
#3093354
Hier staat ook alles al uren te klapperen de schutting tussen de buren en  ons heeft zich los gewrikt. pfff net maar even geprobeerd met een losse paal er schuin tegen aan te stutten. Maar vrees dat het niet blijft staan, die schutting staat vol in de wind.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3093370
Onze klep van de afzuigkap is trouwens ook mateloos irritant  :-X
Iets met klapperende metalen lamellen.
Meot ook zeggen dat ik hier ook regelmatig het dak check, wat een herrie af en toe,  jeetje wat een wind
Onze nieuwe schutting en poort is blijkbaar goed gezet door pa en manlief, vangt alle wind en staat nog  :D , is ook in cement gezet.

@ kim die dakdekker is met ditweer op het dak geklommen ? :o :o jeetje lefgozer hoor
Door orinake
#3093376
hier blijft het waaien en is het ondertussen nat ook...
NIET LEUK!!!!
Kennels staan onder water ondertussen, dus honden mogen even buiten plassen, wat rennen tussen de buien door en dan weer binnen.
Echt rotweer voor hen.
Er is maar 1 voordeel aan dit weer...
Ik heb net de hele speelkamer van de kinderen onder handen genomen :p
Een halve vuilzak met speelgoed wat gesneuveld is in de strijd, papiersnippers, lege tubes lijm en dergelijke...
Maar het is weer netjes nu!!!!
Door eelke
#3093379
Lefgozer? Gewoon lomp, vind ik dat eigenlijk  :-X


Verder is het hier best lekker, veeeeel wind, maar de zon er ook steeds bij. Durf alleen het bos nu niet in, andere keer maar weer.
Door orinake
#3093386
eelke schreef: Lefgozer? Gewoon lomp, vind ik dat eigenlijk  :-X


Verder is het hier best lekker, veeeeel wind, maar de zon er ook steeds bij. Durf alleen het bos nu niet in, andere keer maar weer.
Gekkenwerk is het wel van die dakbedekker. Maar ja het is en blijft zijn inkomen he...
Als de brandweer nu een oproep krijgt dan hebben die dat ook te doen en die kunnen ook niet zeggen: nou bekijk het maar...
Ik hou dus elke keer men hart vast als die pager open gaat met zo'n weer.
Vorige keer met de storm mochten ze een hele nacht pannen gaan leggen.
Wetende dat ze er 9/10 de dag nadien weer af lagen
Door monster
#3093387
Er was een pan van het dak gewaaid. Man en zoon zijn vanmorgen met de grote ladder op het dak geweest om hem terug te leggen. Ik was gelukkig niet thuis, want ik kan daar helemáál niet tegen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door