Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3093567
Lida. S schreef: het is hier verschrikkelijk. Net even buiten geweest. De kliko's liggen verspreid over de grond, dekzeilen zijn weggewaaid, kratten liggen overal, zelfs de betonmolen is omgewaaid, net zo als metalen rekken. Morgen maar even de schade opnemen. Het zal wel geen verzekeringswerk zijn.
Grote kans van wel.. dus maak aub EERST foto's voor je gaat opruimen! Wie niet waagt...

Suzanne
Door Lida. S
#3093579
Suzanne schreef: Grote kans van wel.. dus maak aub EERST foto's voor je gaat opruimen! Wie niet waagt...

Suzanne
Bedankt voor het advies. Je hebt gelijk, je weet maar nooit. Zelfs twee regenpijpen zijn van de muur gewaaid. Het was echt noodweer. Morgen ga ik met het fototoestel in de hand de schade bekijken.
Door orinake
#3093832
hier is de rust weergekeerd.
Vannacht kwam er nog een oproep van de brandweer binnen, maar dat bleek niets met de storm te maken te hebben, maar met een of andere gek die het nodig vond om rechtdoor te rijden op een afslag en de betonblok te omhelzen.
Door eelke
#3093873
Hier is een paar huizen verder, op de kop van ons rijtje huizen, een complete schutting omgewaaid. Dee was gedeeltelijk gemetseld dus dat is wel echt heel hard gegaan  :o
Door orinake
#3094008
Kim_S schreef: Zit je nou alweeeer in Zweden?  :o
:P :biggrin2:
In zweden sneeuwt het idd de laatste dagen :)

Ik ben precies blij in BE te wonen.
Ik heb vandaag een uurtje in de tuin gezeten in het zonnetje.
Ok ingepakt als een eskimo, maar had het toch even nodig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door