Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bloemetje
#3092972
Dat moet ik nog meemaken  :-\. Dit is 1 van mijn eerste mannen en o wat is hij geweldig :smitten:. Hij is anderhalf ongeveer.
Ze eten nu ratrations (rattenkvv) op aanraden van Rapalje. Ik heb nog twee meisjes en nog vier mannen. Ooit wil ik nog graag stamboom ratjes. Ben benieuwd of er veel verschil is qua tam zijn.
Door Tamara
#3093069
bloemetje schreef: Dat moet ik nog meemaken  :-\. Dit is 1 van mijn eerste mannen en o wat is hij geweldig :smitten:. Hij is anderhalf ongeveer.
Ze eten nu ratrations (rattenkvv) op aanraden van Rapalje. Ik heb nog twee meisjes en nog vier mannen. Ooit wil ik nog graag stamboom ratjes. Ben benieuwd of er veel verschil is qua tam zijn.


Ratten kvv? (zie ik niet op die website staan http://www.ratrations.nl/ )

Mijn ratten krijgen rauwe kuikentjes en af en toe rauw paard/rund/lam/ect.. vlees of organen. Vinden ze heerlijk.
Ook veel groente en fruit (appel, banaan, wortel, komkommer, witlof, andijvie, ect..)
Wil alleen nog mijn zaden/pitjes, ect.. mix veranderen (geef nu kasper knaagmix)

Mooie website met veel verschillende zaden en pitjes, maar 6,95 verzendkosten voor 30 kg is wel erg veel  :o
Die spulletjes zien er goed uit maar als ik 50 kg wil bestellen ben ik al 14 euro aan verzendkosten kwijt?
Door Tamara
#3093074
hannabelgje schreef: Ik mis ze ook inderdaad. Geen tijd meer voor en het feit dat je steeds zo vlug afscheid moet nemen is hier de reden dat ik ze niet meer heb.


Ik vindt na ongeveer 54 ratten te hebben laten inslapen of overleden gevonden te hebben het nog steeds moeilijk.
Ik loop nog steeds iedere keer met een enorm rood en nat gezicht bij de dierenarts weg.
Maar ik neem altijd als ik er nog 1 of 2 heb een nieuw groepje erbij, ik heb in de 18 jaar tijd dat ik ratten heb gehad maar een paar dagen zonder gezeten.
Toen stapte ik over van mannetjes naar vrouwtjes (zit nu weer op mannetjes).
Door bloemetje
#3093087
Tamara schreef:

Ratten kvv? (zie ik niet op die website staan http://www.ratrations.nl/ )

Mijn ratten krijgen rauwe kuikentjes en af en toe rauw paard/rund/lam/ect.. vlees of organen. Vinden ze heerlijk.
Ook veel groente en fruit (appel, banaan, wortel, komkommer, witlof, andijvie, ect..)
Wil alleen nog mijn zaden/pitjes, ect.. mix veranderen (geef nu kasper knaagmix)

Mooie website met veel verschillende zaden en pitjes, maar 6,95 verzendkosten voor 30 kg is wel erg veel  :o
Die spulletjes zien er goed uit maar als ik 50 kg wil bestellen ben ik al 14 euro aan verzendkosten kwijt?
Jij voert redelijk barf  :biggrin2:. Ratrations is een samenstelling van losse zaden ed dus geen brokjes enzo. Dus heb ik t rattenkvv genoemd :biggrin2:
T is veel idd. En voordat je t binnen hebt ben je drie weken verder..
Door jasmijn
#3093252
Hihihi ik haal daar mijn hamster voer, had gelijk 5 kilo gehaald dus heb genoeg voor de rest van haar leven  :biggrin2:

Maar je ratje is verschrikkelijk lief, ik zou ook nog graag ooit ratten willen.
maar voor nu heb ik nog een hamster die ook heel lief is  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door