Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3088957
Jippie, ik heb goede darmflora  :D
Newfies houden nu eenmaal van kusjes, helaas ook als ze naast je op de bank ziten en je gaapt  ::)
Kim_S schreef: EP eat your heart out!  :biggrin2:
:biggrin2:

Conclusie een beetje onhygiene is gezonder voor de mens dan alles maar hygienisch willen  :P
Lil schreef: Als ik zie wat die tong likt.....wat dacht je waarom ik niet doen roep...
;D
Laatst gewijzigd door Kaio op za 21 mar 2015, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
#3089167
ywa100 schreef: Vandaar dat mijn dochter, inmiddels 22 jaar en geboren "tussen" de honden, zelden ziek was en is, buiten de normale kinderziektes na. De kinderen van mijn zus, die overmatig hygiënisch is, hebben astma, allergieën en waren vaak ziek. Ik heb me altijd afgevraagd of dat toeval of dat mijn iidochter gewoon een goede weerstand opgebouwd had.
Ik gok op toeval... Geboren tussen en opgegroeid met honden, katten en velerlei ander gedierte, ben ik astmapatient met artrose, reuma en fibro, overgevoelig op de huid voor praktisch alles. Dus heb er niet echt weerstand van gekregen :(
Maar wel een intense liefde voor die viervoeters die me dat alles meer dan waard zijn :biggrin2:
En inderdaad, als ik zie waarvoor die tong allemaal gebruikt wordt, hoef ik echt geen lik in het gezicht. Een voorzichtig likje aan de hand is al wat ze doen/mogen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door