Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Brigitte
#3088739
smulpaap schreef: na een bepaald aantal jaren huwelijk weet ik inmiddels wat ik manlief wel en niet kan laten doen  :biggrin2:
Ik doe dergelijke dingen dus zelf

Zonde van je truitje

Ik ook, en die 2 gaten knip ik er dan meteen zelf in
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3088815
Lil schreef: Wie vraagt dat ook aan een man..... ::) :biggrin2:
Er zijn mannen die dit kunnen, ja...
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3088846
Pluto schreef: Psies, is bij ons altijd mijn taak, net als knopen aanzetten, schoenen poetsen etc.
Hmmm... *Misschientochmaarweereenmaninhuisnemen....*  :biggrin2:
Door Lizzy
#3088849
Hahahahahaha ;D

Oeps, sorry, het is natuurlijk niet grappig maar ja, het is toch wel grappig ;D ;D ;D ;D

Wat zei je "dit gaat van je zakgeld af >:("?
Door Pluto
#3088862
Dwarreltje schreef: Hmmm... *Misschientochmaarweereenmaninhuisnemen....*  :biggrin2:
Alleen daarvoor? We hebben nog zoveel andere kwaliteiten!

-Over de spullen op de trap heen klimmen, zonder ze aan te raken.....
-Bij het volschenken van een glas drinken de fles NET NIET leegmaken zodat hij echt terug moet in de koelkast.....
-Een rolletje toiletpapier met nog 2 velletjes erop laten hangen in het kader van het moet eerst op.....
-Schoenen op de grond voor het schoenenrek zetten, want ze moeten nog een keertje aan.....

Daarnaast beschikken we over een enorme dosis zelfkennis en zijn we dienstbaar en hulpvaardig!
::) ::) ::) ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Sher
#3088866
Pluto schreef: Alleen daarvoor? We hebben nog zoveel andere kwaliteiten!

-Over de spullen op de trap heen klimmen, zonder ze aan te raken.....
-Bij het volschenken van een glas drinken de fles NET NIET leegmaken zodat hij echt terug moet in de koelkast.....
-Een rolletje toiletpapier met nog 2 velletjes erop laten hangen in het kader van het moet eerst op.....
-Schoenen op de grond voor het schoenenrek zetten, want ze moeten nog een keertje aan.....

Daarnaast beschikken we over een enorme dosis zelfkennis en zijn we dienstbaar en hulpvaardig!
::) ::) ::) ::) ::)
Pfffff dat kan ik allemaal zelf wel.  :sofa:
Door BusKay
#3088899
Fijn dat er ook zijn die zelf nog iets kunnen...

Je had em dat truitje even in de schuur moeten laten doen. Mannen hebben namelijk hun vertrouwde omgeving nodig en dus het klushok..
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3088941
Pluto schreef: Psies, is bij ons altijd mijn taak, net als knopen aanzetten, schoenen poetsen etc.
:thumbsupup: Dan kun jij vast ook heel goed strijken!
Laatst gewijzigd door Mieke L. op za 21 mar 2015, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3088943
Mieke L. schreef: Zoals er ook vrouwen zijn die het niet kunnen  8)
Dus... generaliserend gezien  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door