Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3085600
Jacqueline&Rica schreef: patatjes
Denk dat het hier ook patatjes worden aangezien ik zelf voor eten moet zorgen vanavond  ;D
Vleesgedeelte ben ik nog niet over uit wat ik de snackbar laat maken. Hamburger of een frikandel speciaal
#3085602
dinky89 schreef: Denk dat het hier ook patatjes worden aangezien ik zelf voor eten moet zorgen vanavond  ;D
Vleesgedeelte ben ik nog niet over uit wat ik de snackbar laat maken. Hamburger of een frikandel speciaal
Hier lekker frikandel erbij  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3085617
Gister basmatirijst met chinese kool gekruid met rode peper en komijnzaad, eitje erbij

Vandaag weet ik nog niet, afhankelijk van hoe mijn ex-verstandskies erover denkt...
Door tt-tjes
#3085623
Groene tagliatelle met geroerbakte knoflook garnalen, rode peper en cherrytomaatjes. Heb er nu al zin in.

Als toetje voor bij de koffie een kersen cake, die nu staat te bakken in de oven. Jammie. :mbounce:
Door Elf
#3085669
Gisteren is mijn Big Green Egg weer gerepareerd (deksel sloot niet goed waardoor hij valse lucht zoog en niet goed op temperatuur kwam). Er staan kippenpootjes in een marinade van sinaasappel-, citroen- en limoensap, honing, olijfolie, tabasco en een beetje zout. Die gaan straks op het ei met aardappeltje. We eten er een salade bij
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3085673
MarijeEnBoomer schreef: Ik wil even de moderators bedanken!
Ik vind Saskia echt een goeie topicstarter!
Bedankt  :flowers:
Dank. :biggrin2:
Tja, Sas haar inbreng hier is altijd zo bijzonder dat ik haar die eer voor de tweede keer wel gunde. :biggrin2: :biggrin2:

Wel grappig dat het jou gelijk op valt.
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op vr 13 mar 2015, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
#3085676
Maxi's 3-tal schreef: Dank. :biggrin2:
Tja, Sas haar inbreng hier is altijd zo bijzonder dat ik haar die eer voor de tweede keer wel gunde. :biggrin2: :biggrin2:

Wel grappig dat het jou gelijk op valt.
Ze is ook een ware inspiratie voor vele hier denk ik!
Door - pien -
#3085687
[quote="Elf"]
Gisteren is mijn Big Green Egg weer gerepareerd (deksel sloot niet goed waardoor hij valse lucht zoog en niet goed op temperatuur kwam). Er staan kippenpootjes in een marinade van sinaasappel-, citroen- en limoensap, honing, olijfolie, tabasco en een beetje zout. Die gaan straks op het ei met aardappeltje. We eten er een salade bij
Gebruikersavatar
Door koekje
#3085690
Chili con carne. Met zakje en bonen uit blik. En roze pudding, gekookt met pakje.
Ik heb al wel weer plannen om echt te koken, maar ik weer niet of het gaat lukken. Ik zou morgen wel een worteltaart willen bakken, voor de verjaardag van Veraatje. Daarvoor moet ik dan morgen alle ingredienten halen (muv de rozijnen, die heb ik al). En heb ik hier mn magimix en oven en bakvorm nodig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door