Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3120006
koekje schreef: Ik had Leo verplicht frieten laten halen. Of iets koken wat hij vies vindt. Bruine pasta ofzo. Dat zal hem leren  :biggrin2:
Je brengt me op een idee :biggrin2:. Ik ga zuurkool maken :biggrin2:. Past ook goed bij het weer :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3120030
Lizzy schreef: Dank je. En ik ga voor nu een zak chips halen en voor na het eten een roze Magnum en dan voor bij de thee een doos negerzoenen.
Dan word je humeur vast weer wat beter. :biggrin2:
MarijeEnBoomer schreef: Ze staat te ontdooien  :biggrin2:
Oh, gelukkig maar. :biggrin2:
Door judith1967
#3120037
Lekker 2 broodjes uit de oven met gesmolten kaas erop :)
Bijt ik op iets hards,is er een stukje van mijn kies afgebroken >:(

Dus morgen maar even de tandarts bellen :-[Nou moest ik toch volgende week voor controle,dus dan maar iets eerder :-\
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3120098
Hier zelfgemaakte pizza, met bodemrecept-tip van -pien-. Hij is helemaal goed zo! Ik had alleen geen Griekse yoghurt dus heb het met kefir gemaakt. Ging ook prima.  ;D
Met tomatenpuree/italiaanse kruiden/knoflook/ui/courgette/tomaatjes/beetje geitenkaas/shiitake uit eigen tuin.

Die hond van ons is nog erger dan een kliko, da's wel bekend. Valt er tijdens het eten een stukje shiitake op de grond, tuft ze het zó uit! Dat vrat ze toch echt niet.  :o

Hoop dat wij nog helemaal gezond zijn, morgen.  ::) :-X ;D
Door - pien -
#3120116
-Annemarie- schreef: Hier zelfgemaakte pizza, met bodemrecept-tip van -pien-. Hij is helemaal goed zo! Ik had alleen geen Griekse yoghurt dus heb het met kefir gemaakt. Ging ook prima.  ;D
Met tomatenpuree/italiaanse kruiden/knoflook/ui/courgette/tomaatjes/beetje geitenkaas/shiitake uit eigen tuin.

Die hond van ons is nog erger dan een kliko, da's wel bekend. Valt er tijdens het eten een stukje shiitake op de grond, tuft ze het zó uit! Dat vrat ze toch echt niet.  :o

Hoop dat wij nog helemaal gezond zijn, morgen.  ::) :-X ;D
Fijn dat het recept lekker was  :biggrin2:
Beleg klinkt zaaalig  :D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3120368
Bami. Met groentepakket (was in de aanbieding), kuipje boemboe (was laatst in de bonus) en einoedels (want het kind lust geen los ei) en komkommer (voor de vitamientjes). Voor meneer en mij ook nog een spiegelei en satesaus erbij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door