Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
#3083213
Jeetje wat een zware bevalling zeg!  :(
Fijn dat mams en de 7 pupjes t goed maken nu, nog gefeliciteerd trouwens  :-*
Door Danny
#3083667
Phoe he heftig bevallings verhaal. Fijn dat je het hebt beschreven.
Van harte met de 7ling. Hoop dat je nu lekker kunt gaan genieten.
Gebruikersavatar
Door nouky
#3084290
bedankt voor het delen van je verhaal.
wat een bevalling zeg...arme meid ...
nu is het genieten begonnen...veel plezier met de pups :)
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#3085069
De pups zijn nu 8 dagen en op 2 na allemaal al in geboortegewicht verdubbeld. Die 2 die het nog niet gedaan hebben ... missen nog een paar gram.

We merken nu hoe zwaar Yrsa het gehad heeft... Ze hersteld langzaam maar gestaag. Gaat weer mee op de korte rondjes. Gisteren de laatste ab-kuur gehad dus hopelijk is dat voldoende geweest
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3085076
Fijn dat de pupjes lekker groeien.. Gelukkig ook weer beter met Yrsa, een bevalling lijkt me echt een enorme klap op de reserves van een hond.. Hopelijk wordt het nu voor jullie allemaal genieten
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#3111505
De monsters zijn 10 weken...Lang leve het gemakkelijk afzeggen en die absurde regel van 15 weken voor het buitenland lopen er nu nog 5 pups rond waarvan er nog 3 een nieuwe baas zoeken...
Yrsa is nog steeds zorgzaam.. ruimt nog steeds de plasjes op als ik niet snel genoeg ben. Verder is ze giga aan het verharen dus het verstel zit er goed in. Ze wordt volgende week 6 jaar maar ook omdat ze nu 18 pups heeft gebaard besloten om Yrsa uit het fokprogramma te halen ... Haar dochters mogen het voortzetten
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3111599
koekiesranch schreef: De monsters zijn 10 weken...Lang leve het gemakkelijk afzeggen en die absurde regel van 15 weken voor het buitenland lopen er nu nog 5 pups rond waarvan er nog 3 een nieuwe baas zoeken...
Yrsa is nog steeds zorgzaam.. ruimt nog steeds de plasjes op als ik niet snel genoeg ben. Verder is ze giga aan het verharen dus het verstel zit er goed in. Ze wordt volgende week 6 jaar maar ook omdat ze nu 18 pups heeft gebaard besloten om Yrsa uit het fokprogramma te halen ... Haar dochters mogen het voortzetten

Ja, die 15 weken nekken ons. Een buitenlandse koper wordt de leukste puppytijd ontnomen. Ik hoor/lees heel veel klachten over die regel. Ik had het laatst, iemand uit Belgie op visite, maar haar man heeft een bedrijf in Limburg. Dan kan de pup in Nederland gemeld worden en geent.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door