Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3081920
Doranto schreef: wie kent de link nog tussen deze 2?
Afbeelding
Ik heb er nog liggen , en doen het ook nog na meer dan 20 jaar ( zo lang minstens terug dat dit van cd op bandje is gezet)
Door smulpaap
#3081956
pike schreef: Televisie kwam er pas toen ik 10 was. Uiteraard zwart wit met zo'n enorme toeter erachter. Kabel-tv bestond nog niet.


Wij hadden thuis zwart wit tv . En opa en oma kregen kleuren tv , zag ik Klaas Vaak opeens in kleur  :biggrin2:
Ik ging graag logeren natuurlijk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3081957
Hahaha, wat een heerlijk ouwel*llen topic!  :biggrin2:
*zegt ze met bouwjaar 1964*  8)

En zo'n emmer heb ik in de bijkeuken staan. Een originele uit Barendrecht, mooi zwart geverfd. Ik gebruik er wel een zak in.  ;D


Mijn eerste mobiele telefoon is van 1998/1999.  :D
Toevallig vorig jaar alle telefoons eens naast elkaar gelegd. Lekker nerdy.  :P ;D

Afbeelding

5 mobiele telefoons in 16 jaar tijd.  :D

Valt het op dat de laatste zo ongeveer groter is dan de eerste? Die we op een gegeven moment een baksteen of koelkast noemden?
::) ;D
Door eelke
#3081986
Sigbrid schreef: Ik heb er nog liggen , en doen het ook nog na meer dan 20 jaar ( zo lang minstens terug dat dit van cd op bandje is gezet)
Ik ook, ik luister ze als ik boven bezig ben. Met de hitlijst in de hand op zaterdag naar de top 40 luisteren om de juiste liedjes op te nemen op m'n bandje  8)

Bouwjaar '88  ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3081988
-Annemarie- schreef: Hahaha, wat een heerlijk ouwel*llen topic!  :biggrin2:
*zegt ze met bouwjaar 1964*  8)

En zo'n emmer heb ik in de bijkeuken staan. Een originele uit Barendrecht, mooi zwart geverfd. Ik gebruik er wel een zak in.  ;D


Mijn eerste mobiele telefoon is van 1998/1999.  :D
Toevallig vorig jaar alle telefoons eens naast elkaar gelegd. Lekker nerdy.  :P ;D

Afbeelding

5 mobiele telefoons in 16 jaar tijd.  :D

Valt het op dat de laatste zo ongeveer groter is dan de eerste? Die we op een gegeven moment een baksteen of koelkast noemden?
::) ;D
Dat dacht ik ook al, dat we groot begonnen en ook groot eindigen. En ons bouwjaar is ook redelijk hetzelfde ('65).
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3081989
eelke schreef: Ik ook, ik luister ze als ik boven bezig ben. Met de hitlijst in de hand op zaterdag naar de top 40 luisteren om de juiste liedjes op te nemen op m'n bandje  8)

Bouwjaar '88  ;D
Jaaaa vaste prik was dat de top 40 opnemen . Maar dat is al langer terug dan de bandjes die ik nog heb , denk zo '87 /'90 whaha we worden echt oud nu ( mijn bouwjaar is '75)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3081994
Jaaaa, opnemen van de top 40!
Ik begon met een bandrecorder.  8)  Daarna een cassettedeck.  Hoezo bejaard.  :biggrin2:


Welke knoppen waren het ook alweer? Record en play, en dan ook de pauze knop? Dan hoefde je alleen maar de pauze in te drukken en werd er meteen opgenomen.  8)  :D
Door eelke
#3082000
-Annemarie- schreef: Jaaaa, opnemen van de top 40!
Ik begon met een bandrecorder.  8)  Daarna een cassettedeck.  Hoezo bejaard.  :biggrin2:


Welke knoppen waren het ook alweer? Record en play, en dan ook de pauze knop? Dan hoefde je alleen maar de pauze in te drukken en werd er meteen opgenomen.  8)  :D
Dat is correct  8)

En dat dan met de stop knop alle andere knoppen weer omhoog schoten! Wat een techniek!!

Heb trouwens ook hele radio uitzendingen op bandje gemaakt, met m'n zusje. Radio Eekhoorn  ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3082005
eelke schreef: Dat is correct  8)

En dat dan met de stop knop alle andere knoppen weer omhoog schoten! Wat een techniek!!

Heb trouwens ook hele radio uitzendingen op bandje gemaakt, met m'n zusje. Radio Eekhoorn  ;D
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Zijn die niet bewaard gebleven, die bandjes? Eeuwig zonde!  :( 

Mijn buurjongen had z'n eigen radiostation. Cool!  :biggrin2:
Door eelke
#3082007
-Annemarie- schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Zijn die niet bewaard gebleven, die bandjes? Eeuwig zonde!  :( 

Mijn buurjongen had z'n eigen radiostation. Cool!  :biggrin2:
Zeker wel  :D misschien durf ik ze ooit nog terug te luisteren ;)
Door eelke
#3082009
Kaela schreef: Mijn moeder heeft nog een cassette speler in de auto!

(en die auto kocht ze een jaar of 7 a 8 geleden nieuw  :crazy2:)
Mijn moeders vorige auto was een starlet mét cassette dek  ;D (van de reclame ;)

Heeft ze die radio er zelf ingezet?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door