Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fioon
#3078502
Guusje schreef: Ja, mijn puberdochter neemt hem ook mee naar school,hij sluit goed af,lekt niet.
Oke dank je!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3078592
Guusje schreef: Koewacht Moerbeke Waas, weet niet of dit een beetje in de buurt is?
nl.dopper.com staat een lijst met winkels,deze staat erbij voor belgie.
Dat is compleet de andere kant van het land... Ze woont in Limburg en Koewacht is Zeeland.  ;)
Door BusKay
#3078625
pearlsofpassion schreef: Dat is compleet de andere kant van het land... Ze woont in Limburg en Koewacht is Zeeland.  ;)
In ieder geval geen verzendkosten, toch??
Door Shanti en co
#3078768
Wij hebben twee doppers en twee van tupperware. Die van Tupperware vind ik fijner mee naar school nemen omdat de dop niet uitsteekt. De dopper past vaak net niet goed en mijn ringmap blijft er vaak achter haken. Wel sluiten de doppers beter af, die van tupperware moeten echt hard dichtgedraaid worden anders lekken ze nog wel eens.
Door hannabelgje
#3079580
De dopper is binnen. Mijn papa heeft em voor me meegebracht van de vitamine store. Ik heb de groene. Zo even goed schoonmaken en dan in gebruik nemen.
Door zurca
#3137017
Even een oud topic omhoog...
Ik heb een domme vraag vrees ik :-[ :biggrin2: Die dopper flessen....er staat overal zo nadrukkelijk bij "geschikt voor water", ik mag toch aannemen dat een sapje oid (zolang er geen prik in zit) ook gewoon er in kan?!
Wij gebruiken voor naar ons werk vaak lege spaflesjes maar ik wil dat graag gaan veranderen voor een gezonder en beter voor het milieu fles ;)
Door hannabelgje
#3137028
Is geen domme vraag. Ik zou in een dopper fles alleen water doen. Dranken waar zuren in zitten doe ik alleen in een glazen fles. Gewoon een halve liter verse sap kopen bij de appie en je hebt een prachtige glazen sapfles.
Door zurca
#3137035
hannabelgje schreef: Is geen domme vraag. Afbeelding Ik zou in een dopper fles alleen water doen. Dranken waar zuren in zitten doe ik alleen in een glazen fles. Gewoon een halve liter verse sap kopen bij de appie en je hebt een prachtige glazen sapfles.
Mmm....
Die sapflessen van appie heb ik inderdaad voor thuis. Maar mee naar het werk een glazen fles dat zie ik niet zitten, als het valt dan ligt de fles aan diggelen :-X
Dus die waterflessen voor hergebruik zijn dus echt alleen geschikt voor water...dat is wel jammer. Zelf neem ik vaak iets van appelsap mee en ook mijn vriend drinkt sap....
Door zurca
#3137040
Ik heb een mailtje gedaan naar Dopper...Zag op hun site overgens een boekje met "watercocktailrecepten" dus ik zou dan denken dat een appelsapje wel in de fles kan....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3137041
Het enige nadeel wanneer je er iets anders in doet zoals een sapje dat deze geur/smaak dan aan het flesje kan blijven hangen net als met het hergebruiken van andere flesjes  ;)
Ik heb er sportdrank in gehad en dat blijf je toch altijd een beetje ruiken.
Door zurca
#3137045
Ik ben benieuwd naar het antwoord van Dopper...anders heb ik een webshop gevonden waar ook RVS drinkflessen verkocht worden, zal die dan eens mailen. Ik zie het namelijk echt niet zitten om glas mee te nemen, niet los en niet in een beschermhoes ;) Op mijn werk ligt een lfesje nog weleens om en mijn vriend heeft zijn spullen in een tas en die word met regelmaat in een hoekje geworpen. Neerzetten is een optie natuurlijk maar tja...macht der gewoonte he?!!

@Hanna...bedankt voor de link, ik zal die eens gaan lezen!
Gebruikersavatar
Door Dian
#3137135
Ik heb de flip top. € 2,99 bij Xenos..... past 700 ml in. Bevalt verder goed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door