Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469754
Soms kan je haar achter het behang plakken maar vandaag was ze zo ontzettend lief! Ik heb haar helemaal geborsteld zodat we haar morgen kunnen wassen en scheren als mij dat lukt. Maar door omstandigheden hier heeft het borstelen iets te lang op zich laten wachten zodat deze dame iets teveel klitten had. Vandaag alle tijd genomen om haar rustig te borstelen en ze was zo ontstaat lief en zo braaf, zelfs nog even de nageltjes geknipt. Maar ze is wel een beetje erg moe nu. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469769
Ja Smulpaap, Billie lijkt dat heel goed aan te voelen, ze is een bijzondere hond. Alleen op bepaalde punten kan ze zich gewoon niet bedwingen, is ook niet te leren, ze is dan niet te bereiken.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3469800
Eindelijk ons harige knagertje weer eens gezien. Hij wordt oud, in ene keer. Maar hij is nog altijd net zo lief en Nina heeft hem heel lieve aaitjes gegeven.
IMG_6082.jpeg
IMG_6082.jpeg (1.83 MiB) 333 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3469809
Wanneer ik de mouwtjes van dat truitje zie heb ik daar het broekje van. Mouwtjes zien er in ieder geval precies zo uit als de pijpjes van het broekje dat ik heb :biggrin2:
Leuk om de kleine knager weer een keertje te zien ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3469811
dinky89 schreef: zo 24 mar 2024, 11:17 Wanneer ik de mouwtjes van dat truitje zie heb ik daar het broekje van. Mouwtjes zien er in ieder geval precies zo uit als de pijpjes van het broekje dat ik heb :biggrin2:
Leuk om de kleine knager weer een keertje te zien ;)
Echt hema!!!
Dit is nog maat 80, maar alles begint hoog water en korte mouwen te worden. En crop tops :biggrin2: Ik ben begonnen met de zomer garderobe in maat 86 te kopen. Laat het mooie weer maar komen! En de leuke zomercollecties! Nu mogen wij nog beslissen Dinky! Ik ben bang dat het einde daarvan hier in zicht begint te raken ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3469813
dinky89 schreef: zo 24 mar 2024, 13:13 Dat broekje is hier nog maar 50 en wordt hier ook hoogwater. Of zoals mijn vriend dan zegt 'heb jij je korte zomer broekje aan :biggrin2: '.
Aaaah zo klein nog! Ik was zo trots toen ze haar eerste maatje 56 aankreeg. Ze groeide!

Straks al die heerlijke zomerpakjes. Met die heerlijke blote babyarmpjes en babybeentjes.
Door Tanna
#3469818
De baas was lang in bed gebleven vanwege migraine en toen hij eindelijk echt beneden was moest dat wel gevierd worden met knuffelen en uiteindelijk een heerlijk ontspannen slaapje :biggrin2: .
Bijlagen
IMG_20240324_133506_HDR.jpg
IMG_20240324_133506_HDR.jpg (2.79 MiB) 261 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3469823
Tanna schreef: zo 24 mar 2024, 17:52 De baas was lang in bed gebleven vanwege migraine en toen hij eindelijk echt beneden was moest dat wel gevierd worden met knuffelen en uiteindelijk een heerlijk ontspannen slaapje :biggrin2: .
Geweldige foto! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3469825
Tanna schreef: zo 24 mar 2024, 17:52 De baas was lang in bed gebleven vanwege migraine en toen hij eindelijk echt beneden was moest dat wel gevierd worden met knuffelen en uiteindelijk een heerlijk ontspannen slaapje :biggrin2: .
Zo heerlijk :-*
Hopelijk voelt de baas zich ook weer beter!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door