Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3409276
smulpaap schreef: za 15 aug 2020, 15:46 Doet me denken aan Amber en Tessa, die betrapte ik . De dames stonden een 50 € biljet te verscheuren :biggrin2:
Gevalletje eigen schuld dikke bult :biggrin2:
Ik moest weg , buuf aan de deur , die had wisselgeld nodig . Dus dat snel gedaan , en het € 50 biljet snel op de salontafel gelegd . Dat was niet handig met twee puberende draken in huis . Ik vond zeer kleine propjes , niet meer te redden dat biljet
Door smulpaap
#3409282
Wij zijn twee vrienden , jij en ik . :biggrin2:
Er is weer iemand in mijn leven ,maar ik had natuurlijk ook al iemand , mijn harige vriendin . Nou , de klik is er duidelijk :biggrin2: ze is dol op haar nieuwe baasje , en hij op haar .Het was voor mij echt een voorwaarde , heb ook gelijk gezegd dat zij er echt bij hoort .En als je kiest voor mij dan krijg je er nog iemand bij .Maar gelukkig een echte dierenliefhebber . We kennen elkaar inmiddels al een tijdje .eerst eens een dag samen op stap , toen de weekenden bij elkaar , dat werden drie dagen . En inmiddels wonen we bij elkaar :biggrin2: we hebben veel raakvlakken . Hij heeft 17 jaar geleden hetzelfde meegemaakt . Er was ook een ander in het spel . Ook een flinke burn out gehad door alle toestanden toen .Dus ik hoefde niet zo veel uit te leggen .Ook toen ik me nog niet zo goed voelde , we hebben het reuze leuk samen. Lachen heel wat af , we houden nl wel van humor .zelfspot is ook e reuze leuk op onze leeftijd :P :biggrin2: dit is ook goed geweest voor mij eigen verdere herstel . En ik merk aan de kleine tut ook dat ze het reuze leuk vind om nog een baasje te hebben . Ik ben eigenlijk niet zo vaak meer in tel :biggrin2: op schoot bij de baas , snel naar de keuken , slagroom .toen we pas iets hadden zat ze de halve dag op de uitkijk , komt ie al ::) als we samen wandelen ,en tut moet aan de lijn blijven dan wel met de baas en niet met jou .jij maakt mijn prak klaar , dat soort dingen daar is de vrouw weer goed voor :biggrin2:
Bijlagen
20200807_144858.jpg
20200807_144858.jpg (5.84 MiB) 1782 keer bekeken
Door Tanna
#3409283
smulpaap schreef: za 22 aug 2020, 23:08 Wij zijn twee vrienden , jij en ik . :biggrin2:
Er is weer iemand in mijn leven ,maar ik had natuurlijk ook al iemand , mijn harige vriendin . Nou , de klik is er duidelijk :biggrin2: ze is dol op haar nieuwe baasje , en hij op haar .Het was voor mij echt een voorwaarde , heb ook gelijk gezegd dat zij er echt bij hoort .En als je kiest voor mij dan krijg je er nog iemand bij .Maar gelukkig een echte dierenliefhebber . We kennen elkaar inmiddels al een tijdje .eerst eens een dag samen op stap , toen de weekenden bij elkaar , dat werden drie dagen . En inmiddels wonen we bij elkaar :biggrin2: we hebben veel raakvlakken . Hij heeft 17 jaar geleden hetzelfde meegemaakt . Er was ook een ander in het spel . Ook een flinke burn out gehad door alle toestanden toen .Dus ik hoefde niet zo veel uit te leggen .Ook toen ik me nog niet zo goed voelde , we hebben het reuze leuk samen. Lachen heel wat af , we houden nl wel van humor .zelfspot is ook e reuze leuk op onze leeftijd :P :biggrin2: dit is ook goed geweest voor mij eigen verdere herstel . En ik merk aan de kleine tut ook dat ze het reuze leuk vind om nog een baasje te hebben . Ik ben eigenlijk niet zo vaak meer in tel :biggrin2: op schoot bij de baas , snel naar de keuken , slagroom .toen we pas iets hadden zat ze de halve dag op de uitkijk , komt ie al ::) als we samen wandelen ,en tut moet aan de lijn blijven dan wel met de baas en niet met jou .jij maakt mijn prak klaar , dat soort dingen daar is de vrouw weer goed voor :biggrin2:
Wat enig! Ik had al foto's van je gezien dat ik dacht, hoe heeft ze die dan gemaakt in haar eentje op vakantie? :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3409287
koekje schreef: za 08 aug 2020, 21:30 Gisterochtend is Gideon geboren
IMG_3184.JPG


De worp duurde zo'n 4 uur (zkh-verslag zei 3 uur, dus dat kan ook) en hij weegt bijna 7 pond.
Ik vind hem heel schattig en ook goed gelukt.
Christene, helemaal gemist dat je je eitje al gelegd had! Goed dat ik toevallig in dit topic keek, anders had je ventje al op de middelbare school gezeten voordat ik me realiseerde dat hij was geboren. :biggrin2:

Maar eh, hartelijk gefeliciteerd! Hij ziet eruit alsof hij heerlijk naar verse baby ruikt!
Door - pien -
#3409293
Tanna schreef: za 22 aug 2020, 23:18 Wat enig! Ik had al foto's van je gezien dat ik dacht, hoe heeft ze die dan gemaakt in haar eentje op vakantie? :biggrin2:
+1 ;D

Leuk dat je weer een flip hebt en jullie drietjes het zo gezellig hebben samen :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3409297
Heerlijke foto’s en berichten hier! Fijn!!

Gister was Charlie een beetje ondersteboven van het stofzuigen.
Bijlagen
C472D8C8-C854-4CC7-AE16-083C63F99C60.jpeg
C472D8C8-C854-4CC7-AE16-083C63F99C60.jpeg (2.89 MiB) 1721 keer bekeken
Door Siberienne
#3409412
Ochtendwandeling vanuit thuis - wij wonen hier :cool:
5B6967B8-3FCA-4EAC-861B-07398D99DE01.jpeg
5B6967B8-3FCA-4EAC-861B-07398D99DE01.jpeg (910.11 KiB) 1630 keer bekeken
CC3FFCFE-1103-4244-BF52-6059774ACB35.jpeg
CC3FFCFE-1103-4244-BF52-6059774ACB35.jpeg (1.07 MiB) 1630 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door