Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3469150
smulpaap schreef: ma 04 mar 2024, 21:54 Een heel asiel :biggrin2: :biggrin2:
Thara heeft de kamerkennel van Seb gekraakt :biggrin2: daar passen 10 russels in ,
stille hint? :biggrin2:
Jeroen zei al , we maken een bordje , Downing Street 10 :biggrin2:
Pike, Duc en Armagnac hielden altijd stoelendans. Correctie: Mandendans. Zodra eentje uit zijn mand stapte ging er een ander in. En de nieuwe lege mand werd dan gelijk ingenomen door hond nummer 3. Nummer 1 stapte dan in de mand van nummer 3. :biggrin2:
Door smulpaap
#3469157
pike schreef: ma 04 mar 2024, 22:29 stille hint? :biggrin2:
Pike, Duc en Armagnac hielden altijd stoelendans. Correctie: Mandendans. Zodra eentje uit zijn mand stapte ging er een ander in. En de nieuwe lege mand werd dan gelijk ingenomen door hond nummer 3. Nummer 1 stapte dan in de mand van nummer 3. :biggrin2:
Nee ! Jut en Juul zijn echte de laatste twee
Wijdbeens past als het goed is in m'n toekomstige rollator :biggrin2:

Ja mooi hè, die gewoontes van die honden
Ik ben eens thuis gekomen , en ik zag tessa de russell bovenop Amber haar rug liggen :biggrin2:
Zonnetje scheen , en zo pik je elke zonnestraal mee
Tessa had een slaaphuis , toen Thara er pas was dacht ze , daar wil ik ook in . Maar dat paste niet
Hmm dan ga ik maar " op het gazon zitten " slaaphuis was ook voorzien van een gazon :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3469181
Collega was hier vorige week en riep over de krabpaal 'wat een katten paleis!, laat die van ons het maar niet zien'. Nog los van de diverse mandjes en krabtonnen ;D En waar liggen ze het meest? Juist, op de bank :biggrin2:
Door Robian
#3469182
zurca schreef: ma 04 mar 2024, 17:37 Als je vrouwtje heeft gestofzuigd, maar daarna niet al je mandjes,kleedjes en kussens terug op zijn plek heeft gelegd... ::) :biggrin2:
puppy mishandeling heet dat >:( :D ;D
Door Robian
#3469191
kater yoga ::)
Hij heeft zo minstens 5 minuten gehongen, de spieren zijn op deze manier zeker opgerekt :D
Bijlagen
IMG_6137.jpeg
IMG_6137.jpeg (2.21 MiB) 332 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3469194
Ik heb ooit een hondenbed gekocht voor Kleintje omdat dat van de hond van mn ouders zo heerlijk vond liggen.

Ergens heb ik daar een foto van. Maar niet waar ik hier aan kan, jammer genoeg.
Het was een enorm grappig zicht. Ze kon maximaal 1/20e van het bed bedekken. :biggrin2:
Maar ze lag prinsesheerlijk. :P
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3469280
Even aan het gluren bij de buren in de vakantie? :cool: prachtige koning met een strak blauwe lucht :D
Zag bij het weerbericht dat Scandinavië hoge druk gebied heeft en daarmee mooi weer. Heeft ook invloed op het weer hier, namelijk droog weer :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door