Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3377260
Angelique schreef:Tis zo spannend dat naar buiten kijken leuker is :biggrin2:

Haha, ze kwam uit de tuin gerend en op schoot gesprongen. Even aandacht halen en tegelijk niks van buiten missen :D
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3377295
Hoe meer honden ik heb (gehad), hoe soepeler de regels worden. Onze eerste honden hadden dit noooooit gemogen. Maar tegenwoordig mag hier ongeveer alles ::) :P
IMG_3470.JPG
IMG_3470.JPG (2.87 MiB) 2655 keer bekeken
IMG_3471.JPG
IMG_3471.JPG (2.93 MiB) 2655 keer bekeken
IMG_3477 (2).JPG
IMG_3477 (2).JPG (2.07 MiB) 2655 keer bekeken
Door zurca
#3377300
De dames hadden/hebben het wel naar hun zin zo te zien Angelique!
Siberienne, kan me voorstellen dat je de tuin gaat missen. mooie tuin zeg!! En die foto van samen voorop op het smalle paadje :biggrin2:
Valentijn is cute :-* Neemt tie niet ineens een "run" als tie zo los loopt?
En de dame en heren van spikkelneus, lekker opgekruld op de bank :-* En de kleine meis, op de tafel ;D Tja dat hebbie als je klein bent...dan zoek je het wat hoger op voor een uitzicht :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3377343
Afbeelding

Afbeelding

Fotootjes van vorige week, we waren er even tussenuit. Moyra mee, want de vaste oppas heeft een nestje van 11 puppen. Dat werd een beetje druk. ;)
Voor de dame op leeftijd op het laatste moment toch maar een buggy aangeschaft, dat maakt ons met z'n drietjes wel wat mobieler. :)
Vooraf thuis geoefend, drama. :o
Eenmaal op vakantie was alles zó anders dat ze dit toch maar accepteerde. Voor ons praktisch, voor haar heel fijn. Niet de hele dag mee hoeven lopen, lekker veilig, en een heleboel bejaarden die het heel erg schattig vinden, een grijze hond in een buggy. ;D Uiteindelijk wilde het koppie wel naar beneden als we ergens wat langer stil stonden of gingen zitten.
We hebben (dus) veel horecatraining gedaan. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377358
Als je klein bent, moet je het ook hogerop zoeken, toch Spikkelneus! En Moyra in haar buggy is te schattig!

Net op weg naar huis even gestopt. De zonsondergang was te mooi om voorbij te laten gaan.
IMG_7524.JPG
IMG_7524.JPG (1.96 MiB) 2572 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3377389
Omdat Nuria wel echt stokoud begint te worden, heeft ze nu ook een zomerjas om haar oude, magere lijfje te beschermen. Wat zijn die oudjes kwetsbaar :-[
IMG_3487.JPG
IMG_3487.JPG (3.96 MiB) 2534 keer bekeken
IMG_3490.JPG
IMG_3490.JPG (2.19 MiB) 2534 keer bekeken
IMG_3493.JPG
IMG_3493.JPG (3.03 MiB) 2534 keer bekeken
Door Too
#3377413
Aaah wat een mooi snuitje :smitten:
T is dat puntneuzen (überhaupt een hond) niet zo goed matcht met mijn leven maar anders..

Hoe jong is ze inmiddels, in mijn hoofd zijn ze bij jou allemaal net goed volwassen...
Vind dat van mijn katten ook.. die zijn net kitten-af met hun 12jaar
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3377414
Too schreef:Aaah wat een mooi snuitje :smitten:
T is dat puntneuzen (überhaupt een hond) niet zo goed matcht met mijn leven maar anders..

Hoe jong is ze inmiddels, in mijn hoofd zijn ze bij jou allemaal net goed volwassen...
Vind dat van mijn katten ook.. die zijn net kitten-af met hun 12jaar
Nuria´s leeftijd is onbekend, maar toen ze net bij ons was, was ze echt al wel de 10 gepasseerd en dat is bijna 3 jaar geleden. Dus ik hou het op een jaar of 13....
De rest is 3x 3 jaar, eentje van 6, en volgende maand worden de stippels respectievelijk 8 en 11. En aan die 2 merk je ook wel dat de jaren beginnen te tellen.
Door zurca
#3377426
Spikkelneus schreef:Omdat Nuria wel echt stokoud begint te worden, heeft ze nu ook een zomerjas om haar oude, magere lijfje te beschermen. Wat zijn die oudjes kwetsbaar :-[
Mooie jas, steekt mooi af bij haar eigen jasje ;) :-*

Nou he?! Ik vond het eerlijk gezegt best moeilijk, oudere (en mankerende) hondjes. Elke dag die wetenschap dat een afscheid dichterbij komt... :-[
Ik hoop dat je meisje en de 2 spikkelboy's nog lang mogen genieten van het mooie leven :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3377440
Spikkelneus schreef:Hoe meer honden ik heb (gehad), hoe soepeler de regels worden. Onze eerste honden hadden dit noooooit gemogen. Maar tegenwoordig mag hier ongeveer alles ::) :P
IMG_3470.JPGIMG_3471.JPGIMG_3477 (2).JPG

Oww gelukkig, ik ben niet de enige ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door