Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3317143
Kaela schreef:Gister les in photoshop gehad. Veel geleerd en thuis zelf aan de slag gegaan met een van mijn dierbaarste foto's van de laatste periode van Oscar.

Voor:

Afbeelding

Na:

Afbeelding
Wat een verschil he? Ziet er goed uit. Ik neem aan dat je in RAW fotografeert en dan kun je toch nog zoveel uit een foto halen.
Over een paar jaar zijn er weer hele nieuwe technieken en dan kun je de foto weer anders bewerken.
Ik heb mezelf een abonnement op KelbyOne gegeven, niet goedkoop maar inmiddels heb ik alweer zoveel nieuwe dingen geleerd in LightRoom en Photoshop.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317382
KarenH schreef:Wat een verschil he? Ziet er goed uit. Ik neem aan dat je in RAW fotografeert en dan kun je toch nog zoveel uit een foto halen.
Over een paar jaar zijn er weer hele nieuwe technieken en dan kun je de foto weer anders bewerken.
Ik heb mezelf een abonnement op KelbyOne gegeven, niet goedkoop maar inmiddels heb ik alweer zoveel nieuwe dingen geleerd in LightRoom en Photoshop.
Ja echt heel leuk om te leren! Ik fotografeer altijd in raw, maar ik ben echt geen photoshop talent en dan laat je veel mogelijkheden liggen. En dit is natuurlijk een beginnetje, maar met deze technieken kan ik veel van waar ik eerst dikke frustraties van kreeg makkelijk oplossen. Als ik over een tijdje weer nieuwe wensen heb, ga ik gewoon weer een keer naar haar toe.

Voor vandaag niets photoshop waardigs, maar een stukje humor moet je nooit laten liggen ;D . Hersenwerkje voor Bello:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3317389
Een weekje in Duitsland gewandeld - heerlijk.
IMG_7911.JPG
IMG_7911.JPG (3.47 MiB) 2357 keer bekeken
IMG_7956.JPG
IMG_7956.JPG (3.95 MiB) 2357 keer bekeken
IMG_7977.JPG
IMG_7977.JPG (4.03 MiB) 2357 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3317398
Kaela schreef:Ja echt heel leuk om te leren! Ik fotografeer altijd in raw, maar ik ben echt geen photoshop talent en dan laat je veel mogelijkheden liggen. En dit is natuurlijk een beginnetje, maar met deze technieken kan ik veel van waar ik eerst dikke frustraties van kreeg makkelijk oplossen. Als ik over een tijdje weer nieuwe wensen heb, ga ik gewoon weer een keer naar haar toe.

Voor vandaag niets photoshop waardigs, maar een stukje humor moet je nooit laten liggen ;D . Hersenwerkje voor Bello:

Afbeelding
Haha, hij zal wel uitgeteld zijn na dit hersenwerk :D

Ik kreeg vanmorgen een mail van Photofacts: https://www.photofacts.nl/fotografie/ru ... r-weer.asp

Dat ziet er heerlijk uit, Spikkelneus.
Door Aprilsnow
#3317456
Mooie Oscar ❤️
En dat hersenwerk... beetje overdreven vind je ook niet?

Mooie omgeving Spikkelneus dat zal genieten zijn geweest.

Ik ben vanochtend met ons ei op pad geweest. Was nog lekker rustig bij de weilanden.
Bijlagen
IMG_9806.JPG
IMG_9806.JPG (2.4 MiB) 2288 keer bekeken
IMG_9803.JPG
IMG_9803.JPG (4.47 MiB) 2288 keer bekeken
IMG_9801.JPG
IMG_9801.JPG (984.14 KiB) 2288 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317482
Aprilsnow schreef:Mooie Oscar ❤️
En dat hersenwerk... beetje overdreven vind je ook niet?
Jullie onderschatten Bello! :cool:

Heerlijke foto's Spikkelneus en Aprilsnow! Wat is de wereld toch mooi!
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3317892
Volgende maand wordt onze Kay alweer 11, maar hij heeft nog energie genoeg !
Wat kan ik hier toch van genieten :smitten:
DSC_8816.jpg
DSC_8816.jpg (326.76 KiB) 2128 keer bekeken
Door Siberienne
#3317983
Mijn 'gewone' ochtenronde vanmorgen
IMG_3589.JPG
IMG_3589.JPG (610.87 KiB) 2095 keer bekeken
IMG_3587.JPG
IMG_3587.JPG (705.77 KiB) 2095 keer bekeken
IMG_3594.JPG
IMG_3594.JPG (833.82 KiB) 2095 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door