Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3468440
Ja het is een knapperd en lief ook.
Hij heeft een beetje last van zijn pubertijd en is een pietsermet eten, maar met kaas is hij nog wel te trainen ::)
En dan is het extra mooi om te zien hoe fanatiek hij al speurt.
Door Siberienne
#3468442
Ooh Cathelijn wat een leukerd :) veel plezier met hem!

Hier is het nog diep winter, meneer heeft baat bij de pijnstillers voor zijn rug en wilde wel even mee weg op ski’s afgelopen zondag. Ik op ski’s dan, hij niet :biggrin2:
IMG_4528.jpeg
IMG_4528.jpeg (2.21 MiB) 340 keer bekeken
Door smulpaap
#3468446
Siberienne schreef: di 20 feb 2024, 20:59 Ooh Cathelijn wat een leukerd :) veel plezier met hem!

Hier is het nog diep winter, meneer heeft baat bij de pijnstillers voor zijn rug en wilde wel even mee weg op ski’s afgelopen zondag. Ik op ski’s dan, hij niet :biggrin2:

IMG_4528.jpeg
Fijn dat de pijnstilling aanslaat
Door smulpaap
#3468448
Crimi -Clown in de trutmobiel
Hij heeft zich Zaterdag verstapt
Dus . Veel en vaak korte rondjes
En ter afleiding even met de koets mee
Bijlagen
20240220_134821~2.jpg
20240220_134821~2.jpg (8.44 MiB) 332 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3468454
Wat een leuke en mooie foto's allemaal.
Siberiene, wat een mooi beeld zo die sneeuw en wat fijn dat de pijnstillers aanslaan. Wil grappig, jullie staan in de sneeuw, wij stonden hier met de wandeling diep in de plassen water.

Cathelijne, wat is hij knap en wat doet hij het goed! Hoop dat je genoten hebt van de rust.

Smulpaap ik hoop dat meneer wijdbeens snel weer goed loopt.
Door frodo quin
#3468486
Wat fijn dat Shadow zijn pijnstilling verlichting biedt!

Leuke puber pup Cathelijne. Schattige oren. Binnenkort gaat het vast wel beter om die weer wat meer te gebruiken.

Veel beterschap boor Seb. In zo'n situaties is het echt fijn dat je de buggy hebt. Kan hij ten minste nog ergens heen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door