Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3409413
Schitterend, Mireille! Jullie hebben veel stress gehad van tevoren, dus ik stel me zo voor dat dit soort uitzichten heel erg helpen om te ontspannen en weer tot jezelf te komen! :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3409416
Prachtig uitzicht daar waar jullie wonen!! :D

We hebben gisteren nog gezwaaid naar jullie in Oslo (nou ja, we waren 369 km verderop, maar Oslo stond aangegeven op het bord langs de weg :biggrin2: )
Door Siberienne
#3409419
Kim_S schreef: di 25 aug 2020, 17:52 Prachtig uitzicht daar waar jullie wonen!! :D

We hebben gisteren nog gezwaaid naar jullie in Oslo (nou ja, we waren 369 km verderop, maar Oslo stond aangegeven op het bord langs de weg :biggrin2: )
Oh was dat die plotse windvlaag :biggrin2:
Door wenchew
#3409586
25. favorietje.jpg
25. favorietje.jpg (136.14 KiB) 1894 keer bekeken
Nog niet bekend of dit ons pupje wordt, maar deze was toch echt wel favoriet :):)
Vandaag op bezoek geweest bij de pups.. Nu nog 3 lange weken en dan mag ze naar huis
Door Tanna
#3409587
wenchew schreef: zo 30 aug 2020, 19:06 25. favorietje.jpg

Nog niet bekend of dit ons pupje wordt, maar deze was toch echt wel favoriet :):)
Vandaag op bezoek geweest bij de pups.. Nu nog 3 lange weken en dan mag ze naar huis
Wat een schatje!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3409588
wenchew schreef: zo 30 aug 2020, 19:06 25. favorietje.jpg

Nog niet bekend of dit ons pupje wordt, maar deze was toch echt wel favoriet :):)
Vandaag op bezoek geweest bij de pups.. Nu nog 3 lange weken en dan mag ze naar huis
Wat een leukerd! Ja, dat zullen vast lange weken worden. Sterkte met wachten en alvast veel voorpret gewenst!
#3409675
- pien - schreef:Hallo Lola!
Is Harry mee? Of heb ik iets over het hoofd gezien...?
Nee Harry blijft thuis, die is niet van op vakantie gaan. Vind hij ingewikkeld, andere omgeving, andere routine, moet je ineens dingen in waar je anders nooit in gaat... dus die blijft thuis bij mijn broertje. Voor hem fijner en daardoor ook voor ons. Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door