Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#3140544
Kaela schreef: Lekker chillen na de gedane arbeid

Afbeelding
agossie Oscar :smitten:  Ik begrijp de reden dat hij niet bij je op de bank mag (het claimen enzo) maar ik kan mij voorstellen dat als je dit koppie ziet dat zo af en toe heel moeilijk is.  ;)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3140633
Mijn foto's van de dag. Ben er helemaal blij mee.
Onze lieve Aerro! Vandaag mocht hij een keer met mij mee op wedstrijd. Het was voor mij de eerste keer dat ik op dit (voor mij toch best wel hoge  ::) ) niveau reed. Super blij met deze schat!

Afbeelding

Afbeelding
Volgende keer alleen de mouwen van mijn jasje niet vergeten omlaag te doen voor ik de ring ik rij  ::)
Gebruikersavatar
Door joel
#3140720
eelke schreef: Die hond ia niet normaal hoor Afbeelding

Afbeelding
Das gewoon 1Groteknuffelbeer!!!

En hope, wat zijn jullie een prachtig team, aerro is ook echt zo mooi om te zien !
En ja die mouwen ( warm weer vandaag hè  ;)
Door smulpaap
#3140896
hannabelgje schreef: Gisteren meegegaan met een corgiwandeling. Was een giga succes. Nog nooit zoveel corgi's bij elkaar gezien. Waren er meer dan 60.

Afbeelding


Ja , leuk is dat  :) Mijn dames hebben twee dagen terug met een Corgi gespeeld
Door Shanti en co
#3141895
Wat een mooie en leuke foto's de afgelopen paar pagina's, ik ben weer bij.  :biggrin2:


Op de camping vroeg de dochter van de eigenaar of ik foto's van haar en haar paard wilde maken, dit is een van mijn favorieten.
Afbeelding

Nu heb ik alleen nog maar zo'n 1200 andere vakantie foto's om uit te zoeken.  :P
Gebruikersavatar
Door joel
#3142071
hannabelgje schreef: Gisteren meegegaan met een corgiwandeling. Was een giga succes. Nog nooit zoveel corgi's bij elkaar gezien. Waren er meer dan 60.

Afbeelding
In Nieuwegein was er laatst ook een hele club bij de plas ( met leuke pups!!) zag er gezellig uit!

Heerlijke dag gehad met kids, hub en natuurlijk m'n harige kinders

Afbeelding

Afbeelding
Door hannabelgje
#3142095
joel schreef: In Nieuwegein was er laatst ook een hele club bij de plas ( met leuke pups!!) zag er gezellig uit!

Heerlijke dag gehad met kids, hub en natuurlijk m'n harige kinders

Afbeelding

Afbeelding
Klopt, dat was de jaarlijkse spetterdag.
Door zurca
#3142446
Ruisje schreef: "Hoezo er is wat mis met m'n oren? Heb je die van jezelf weleens bekeken!"

:biggrin2: :biggrin2: :-*

Tous kan dat ook en heeft dat altijd als hij erg blij is als er iemand thuis komt...wij noemen het dan ook zijn "welkomst-thuis-oortje" ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door