Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3109153
Ohw, wat zijn ze lief en snoezig :smitten:
En ik zie geen kap? Ventje weer opgeknapt?

Edit: Ik geniet altijd van alle foto's en verhalen hier, topic wordt alleen zo vervuild als ik overal op reageer.. ::)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3109187
Fenixjuh schreef: Ohw, wat zijn ze lief en snoezig :smitten:
En ik zie geen kap? Ventje weer opgeknapt?

Edit: Ik geniet altijd van alle foto's en verhalen hier, topic wordt alleen zo vervuild als ik overal op reageer.. ::)
Dat zat ik me net af te vragen, maar jij was me voor  :)
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3109199
Fenixjuh schreef: Ohw, wat zijn ze lief en snoezig :smitten:
En ik zie geen kap? Ventje weer opgeknapt?

Edit: Ik geniet altijd van alle foto's en verhalen hier, topic wordt alleen zo vervuild als ik overal op reageer.. ::)
Doranto schreef: Dat zat ik me net af te vragen, maar jij was me voor  :)
Lief he? :D Het gaat idd wat beter maar voor het grote deel van de dag blijft de kap op. Met spelen en lopen gaat hij af en als ik medelijden heb ook even en zodra hij wil soppen gaat hij weer op  ::)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3109523
Onderonsje met Gadrienette
Afbeelding


Aerro komt even kijken of ik zijn stal wel netjes uitmest
Afbeelding

Gisteravond een prachtige avondwandeling gemaakt met mijn lieve Tessa
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Jacqueline&Rica
#3109697
vandaag een heerlijke dag in Soest gehad  :biggrin2: en zoooo leuk dat we Qadir en Lizz en hun baasjes tegen kwamen in de duinen. dan is het wereldje toch best klein. En Rica vond het ook leuk!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:D
Gebruikersavatar
Door joel
#3110088
Hey Jacqueline, wat leuk dat je foto's van de kanjers had gemaakt!!! Leuk ook om jullie in levende lijve te ontmoeten ;-) Er Rica  :smitten: ik blijf verliefd op die ogen!!
Ik had helaas geen toestel mee, maar de kids maakten het goed door met hun telefoon foto;s te nemen.... een van hun maakte deze foto
Afbeelding

Jij had ook een mooie camera mee zag ik even snel  ;) nog meer mooie foto's gemaakt ?
Gebruikersavatar
Door Jacqueline&Rica
#3110168
joel schreef: Hey Jacqueline, wat leuk dat je foto's van de kanjers had gemaakt!!! Leuk ook om jullie in levende lijve te ontmoeten ;-) Er Rica  :smitten: ik blijf verliefd op die ogen!!
Ik had helaas geen toestel mee, maar de kids maakten het goed door met hun telefoon foto;s te nemen.... een van hun maakte deze foto
Afbeelding

Jij had ook een mooie camera mee zag ik even snel  ;) nog meer mooie foto's gemaakt ?
jaa super leuk! Ik had veel foto's gemaakt die dag. Dit zijn er er een paar die ik er wel uit vond springen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Totale ontspanning
Afbeelding

en deze vind ik de mooiste!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door joel
#3110171
Ulrike schreef: Twee foto's van onze Saar met haar lange tong 

Afbeelding
Wow die mag er zijn ja  ;D
Heerlijk die foto's met blauwe luchten he!

Jacqueline, je hebt weer prachtige foto's gemaakt!!
Door Summerditches
#3110815
Moet nog steeds vreselijk lachen..ik zat heerlijk aan een High Tea in de Euromast met zus en mams voor moederdag..toen ik deze foto ge-appt kreeg....ML had zich verheugd op een heerlijk dag zon/tuin...No Way...even wat te drinken halen..en je wordt nog uitgelachen ook..Bij ons liggen de honden nooit op de banken of zo maar Boy is nog steeds lichtelijk baldadig na "loopse Jane"...Hij voelt zich kennelijk nog mega macho...

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door