Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3290962
Fijn om weer even van je te lezen Marloes :-) Hopelijk komt de kleine er nu vlot uit en ga jij je daarna weer wat beter voelen :bigarmhug:
Door jasmijn
#3291001
Hope schreef:Update van hier :)

De kleine gaat prima. Ik ben nu bijna 38 weken.
Sinds deze week heb ik veel last van voorweeën, maar het zet steeds niet door. Van mij mag hij/zij komen, het is zwaar. Vooral de nachten, die zijn echt hels. Na een uur zitten/liggen kan ik mijn linkerbeen niet meer bewegen en doet bewegen van mijn rechterbeen in iedere cel van mijn lichaam pijn. Ik kan niet meer zelfstandig omdraaien in bed en ik kan er zonder hulp ook niet meer uit.

Eten gaat nu goed. Ik ben in totaal drie kilo aangekomen dus ik ben erg benieuwd wat er na de bevalling nog van me over zal zijn.
Vroeg me gister nog af hoe het met je zou zijn.
Fijn dat je eindelijk weer kan eten, vervelend dat je het zo zwaar hebt.

Ik hoop echt dat je kleine frummel snel komt zodat je eindelijk kan gaan genieten!


Op dit moment ben ik in het bezit van een tol :biggrin2:
Niet alleen draait ze rondjes op haar buik maar ze verplaats zich ook door zich constant om te draaien van rug naar buik en dan weer rug en zo door ;D
Ze schuift vrij vlot met haar armen naar achtere en kan ook al een klein beetje naar voren kruipen :cool:


Ben bedhekjes aan het maken zodat ze dadelijk onze bed niet uit kan kruipen, nummer 1 is af nu nog 3 te gaan ::)
Door Aprilsnow
#3291028
De laatste loodjes Hope. Duimen dat 'het' niet de 40 plus weken in schiet. In ieder geval draaien ze voor een voorspoedige bevalling.

Fijn om even te horen hoe het gaat. Schiet best vaak door mijn hoofd maar om er dan ook naar te vragen ::)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3291105
Van mij ook veel sterkte met de laatste loodjes. Ik hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt en dat je straks eindelijk echt kunt gaan genieten van jullie kindje.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3292198
smulpaap schreef:Juffrouw lolbroek , 5 maanden inmiddels 20170325_184023.jpg

Ik wil ook een kleinkind!! :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Wat een lekker ding! Mooie meid :D
Door Anne in Zweden
#3292199
Hope schreef:Update van hier :)

De kleine gaat prima. Ik ben nu bijna 38 weken.
Sinds deze week heb ik veel last van voorweeën, maar het zet steeds niet door. Van mij mag hij/zij komen, het is zwaar. Vooral de nachten, die zijn echt hels. Na een uur zitten/liggen kan ik mijn linkerbeen niet meer bewegen en doet bewegen van mijn rechterbeen in iedere cel van mijn lichaam pijn. Ik kan niet meer zelfstandig omdraaien in bed en ik kan er zonder hulp ook niet meer uit.

Eten gaat nu goed. Ik ben in totaal drie kilo aangekomen dus ik ben erg benieuwd wat er na de bevalling nog van me over zal zijn.
Helemaal gemist deze! Ik vraag me bijna dagelijks af hoe het met je gaat en of je niet al geworpen hebt; volgens mijn persoonlijke telling sinds de laatste keer dat we elkaar hebben gesproken moet je nu ongeveer 63 weken zwanger zijn. :biggrin2: Ik hoop dat de bevalling spoedig zal verlopen en dat er een kerngezonde hummel uitplopt, zodat je zonder scrupules wraak kunt gaan nemen voor de afgelopen negen maanden! ;D Hou je goed en succes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door