Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3171856
De medicatie is gewisseld van ranitidine naar omeprazol.. Dit moet met 24 uur al verbetering geven... We hopen het, dan kan ik morgen aan het eind van de dag of zaterdag naar huis.. Anders denk ik verbogen

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
#3172238
Lees nog even verder terug, bakken met zwangeren hier  :D
Gefeliciteerd allemaal, hopelijk hebben jullie een fijne zwangerschap zonder teveel gedoe en veel geniet momentjes
Laatst gewijzigd door Else op vr 20 nov 2015, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
#3172342
wenche schreef: De medicatie is gewisseld van ranitidine naar omeprazol.. Dit moet met 24 uur al verbetering geven... We hopen het, dan kan ik morgen aan het eind van de dag of zaterdag naar huis.. Anders denk ik verbogen

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
En, ben je inmiddels weer thuis of is er nog geen verbetering?
#3188127
De terrible two's zijn hier aangebroken. Ik wist niet dat het kon, dat je kind zo als een blad aan de boom, van de ene op de andere dag kon veranderen. Ik blijk een driftige tiran op de wereld te hebben gezet. Ik vind het vreselijk om dat mannetje zo te zien worstelen met zichzelf en de wereld. En soms vreselijk moeilijk mijn geduld te bewaren. Het zal er wel bij horen maar toch... Toen hij vanmiddag na een hevige driftbui lag te slapen moest ik er een paar tranen om laten. Hoop dat dit snel weer over gaat!
#3188131
Jantina schreef:De terrible two's zijn hier aangebroken. Ik wist niet dat het kon, dat je kind zo als een blad aan de boom, van de ene op de andere dag kon veranderen. Ik blijk een driftige tiran op de wereld te hebben gezet. Ik vind het vreselijk om dat mannetje zo te zien worstelen met zichzelf en de wereld. En soms vreselijk moeilijk mijn geduld te bewaren. Het zal er wel bij horen maar toch... Toen hij vanmiddag na een hevige driftbui lag te slapen moest ik er een paar tranen om laten. Hoop dat dit snel weer over gaat!
Ik hoop het ook voor hem en voor jou!

Hoe gaat het verder met je zwangerschap?
#3235437
Hoe is het met alle mama's en baby's/ kindjes?
Onze jongste is alweer ruim 3 maanden en helaas heeft hij verborgen reflux. Zat dus even het verhaal van Wenche terug te lezen. Daarnaast is het gelukkig een super leuk ventje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door