Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3162432
Jantina schreef: Hoe vaak moet jij nog naar het CB dan Wenche? Fedde is met 2 jaar geweest en moet pas weer met 3 jaar.
Ons binkie op Texel:
Afbeelding
Ze is nu net geweest voor haar 2 jaar consult en moet dan inderdaad weer als ze 3 is..
Maandag moet ik met Nora, en aangezien wij pas gaan enten vanaf 6 maand zal ik tussen nu en maart 1x moeten (na maandag dus) voor het consult voor controleren heupjes etc...) cb heeft nu namelijk een nieuw beleid, waardoor er minder controles zijn, tenzij de ouders zelf meer controles/consulten willen, anders alleen voor de spuiten


Sent from my iPad using Tapatalk
#3168692
19 weken nu. Gaat niet zo lekker helaas door omstandigheden maar ik hoop daar snel wat meer rust van te krijgen. En hopelijk merk ik dat dan ook lichamelijk in positieve zin. Binnenkort GUO, uitgebreide versie van de SEO (20 wkn echo). Spannend.
#3168817
Jantina schreef: 19 weken nu. Gaat niet zo lekker helaas door omstandigheden maar ik hoop daar snel wat meer rust van te krijgen. En hopelijk merk ik dat dan ook lichamelijk in positieve zin. Binnenkort GUO, uitgebreide versie van de SEO (20 wkn echo). Spannend.
Zeker spannend. Sterkte.
Hopelijk valt alles mee, binnenkort heb je (hopelijk) in ieder geval meer duidelijkheid  :bigarmhug:
#3169670
Zit te wachten op telefoon van het ziekenhuis... Nora heeft (erge) reflux... Medicatie gekregen en dat ook al opgehoogd, maar doet nog steeds niks... Nu moeten we mogelijk opgenomen worden :(


Sent from my iPad using Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door