Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3161859
Anne in Duitsland schreef: NEEEEEE!!! Zo groot al!!! *heeft tanteAnnewordtoud-momentje*

Maar wat een prachtig ventje is Dwayne, Nadia! :smitten:
Dankjewel :smitten: het is zooooo genieten. En ja. Zo cliché, maar het gaat zo snel.
#3161998
Evi heeft bv gehad tot 21 maand, toen stopte ze zelf, want de melk was op :(
Nora is een ware borstbaby... Waar ik met Evi nooit last heb gehad van clusteren, doet Nora dat 2x per dag (eigenlijk ligt ze het liefst 24/7 met een tepel in haar mond, niet om te drinken, maar voor het schijnbaar troostende gevoel ofzo)
Ze heeft alleen erg last van kramp en reflux... Ik eet nu 2 weken koemelkvrij, maar heb niet echt het idee dat het heel veel doet (althans, ze heeft nog steeds vooral in de avond en de vroege ochtend erg veel last)

Vandaag met Evi naar het cb geweest, ze weegt nu 11 kg en is 84 cm


Sent from my iPad using Tapatalk
#3162182
wenche schreef: Evi heeft bv gehad tot 21 maand, toen stopte ze zelf, want de melk was op :(
Nora is een ware borstbaby... Waar ik met Evi nooit last heb gehad van clusteren, doet Nora dat 2x per dag (eigenlijk ligt ze het liefst 24/7 met een tepel in haar mond, niet om te drinken, maar voor het schijnbaar troostende gevoel ofzo)
Ze heeft alleen erg last van kramp en reflux... Ik eet nu 2 weken koemelkvrij, maar heb niet echt het idee dat het heel veel doet (althans, ze heeft nog steeds vooral in de avond en de vroege ochtend erg veel last)

Vandaag met Evi naar het cb geweest, ze weegt nu 11 kg en is 84 cm


Sent from my iPad using Tapatalk
Wow, Fleur is 8 maanden en nu 75cm en 9,4 kg
Fleur had ook steeds zo'n kramp in het begin, zij bleek naast koemelkallergie ook allergisch te zijn voor ei en sinaasappel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door