Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3140854
Als je een zwemoutfit wilt geven, kan je ook overgeven te kiezen voor een wasbare zwemluier. Kleine kinderen dragen totdat ze zindelijk zijn zwemluiers. Dat scheelt in drollen in het kikkerbadje  :biggrin2:
En een wasbare is handig, die gooi je na gebruik gewoon in de wasmachine.
#3140874
koekje schreef: Als je een zwemoutfit wilt geven, kan je ook overgeven te kiezen voor een wasbare zwemluier. Kleine kinderen dragen totdat ze zindelijk zijn zwemluiers. Dat scheelt in drollen in het kikkerbadje  :biggrin2:
En een wasbare is handig, die gooi je na gebruik gewoon in de wasmachine.
Ja, dat verhaal over die drijvende drollen is misschien niet erg bevorderlijk voor de eetlust, maar om nou gelijk te gaan overgeven!  :biggrin2:
#3141060
zurca schreef: Lang leve google...nog nooit gehoord van tetradoeken :biggrin2: Maar die zijn ook leuk en handig...
Hydrofielen noemen ze die hier. Ik heb gewoon saaie witte, maar er zijn ook met allerlei leuke kleurtjes en printjes.
#3143072
Mag ik ook even pronken met mijn allerliefste neefje "Ferron" geboren op 12 mei 2015. De enige jongen in de familie dus mag ik dat zeggen dat hij mijn allerliefste neefje is ;D:

Op de foto's 12 -13 weken oud en voor het eerst mee op vakantie

Afbeelding
Afbeelding

Hier was die jonger en met mijn zus mee naar haar werk, eerste ontmoeting met Andy haar dienstpaard:

Afbeelding

Overigens heeft die afgelopen weekend zijn eerste paardrijbroek al gekregen  ;D ;D ;D
#3143120
**Jillaroo** schreef: Mag ik ook even pronken met mijn allerliefste neefje "Ferron" geboren op 12 mei 2015. De enige jongen in de familie dus mag ik dat zeggen dat hij mijn allerliefste neefje is ;D:

Op de foto's 12 -13 weken oud en voor het eerst mee op vakantie

Afbeelding
Afbeelding

Hier was die jonger en met mijn zus mee naar haar werk, eerste ontmoeting met Andy haar dienstpaard:

Afbeelding

Overigens heeft die afgelopen weekend zijn eerste paardrijbroek al gekregen  ;D ;D ;D
Lekker ventje!
En ik ben benieuwd waar je een paardrijbroek in die maat kunt vinden. Ik moet bekennen dat ik er ook al naar heb gezocht.  :-[ Maar ik heb ze niet kleiner dan 104 kunnen vinden.
#3143163
Heerlijk wat een schatje!!!
@ Sonja, bij de Hypo's hebben ze de rijbroekjes in baby maat, daarna helaas pas vanaf 104 inderdaad. HKM had een hele leuke lijn maar die is er niet meer. En kleine caps zijn er alleen maar in het roze  :rant:
#3143180
Jantina schreef: Heerlijk wat een schatje!!!
@ Sonja, bij de Hypo's hebben ze de rijbroekjes in baby maat, daarna helaas pas vanaf 104 inderdaad. HKM had een hele leuke lijn maar die is er niet meer. En kleine caps zijn er alleen maar in het roze  :rant:
In die hele kleine maatjes is het alleen maar voor de leut. dan zitten ze toch nog niet op een paard. Maar goed, David zit er af en toe wel op, maar serieus rijden is dat natuurlijk nog niet. Een rijbroek is nog niet echt noodzakelijk, maar wel leuk voor de heb.  :biggrin2: En al dat roze is inderdaad irritant. Alsof alleen meisjes paardrijden.  ??? Een fietshelm is dan voor de kleine mannen een beter alternatief.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door