Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3087399
Hier ook nog bv... 2x per dag.. Eerste woordje hier was mamma Afbeelding

Vandaag lekker naar het strand geweest.. Evi heeft zich prima vermaakt met het zand... En ging er gewoon vandoor..

Afbeelding


Sent from my iPad using Tapatalk
#3087451
Jantina schreef: Wij hebben een peuter puber. Als een blad aan de boom is hij in ene verandert van een kind dat alles goed vond in een manneke met zeer sterke eigen wil. Alles moet NU en zoals hij het wil. Pfieuw! Gebeurt het niet dan zet hij een keel op of gaat op de grond liggen ofzo. Driftige toestanden! Maar hij zoekt het maar fijn uit, heeft ie aan mij toch een verkeerde getroffen. Hij praat echt heel goed, en heel duidelijk. Enorme woordenschat al.
Dan woont zijn zusje hier
#3087526
Leuk om alle verhalen te lezen.
Wenche hoe oud is evi nu?
Fijn dat de bv nog goed en fijn voelt.
Wordt er in jullie omgeving veel lang gevoed?
In mijn omgeving vonden ze mij al een soort van lang voedster met 6 mnd  :biggrin2:
#3087547
Gefeliciteerd Koekje en Nadia :D

Ik geef ook nog steeds borstvoeding. En soms is dat nog heel vaak op een dag maar meestal 's ochtends, 's avonds en 's nachts. En op de dagen dat ik thuis ben ook 's middags voor ze gaat slapen.

Tess is ook een spraakwaterval. Op het consultatiebureau vroegen ze 3 maanden geleden hoeveel woordjes ze al kende. Had echt geen idee, heb maar 50 gezegd. Maar het waren er toen al zeker 100. Ze kan nu ook al echt torens bouwen en puzzels maken. Als ze zin heeft dan, want het is een echte stuiterbal die niet stil kan zitten.

Eten (vooral warm) gaat hier op het moment ook wat minder. Ze wil alleen maar potjes eten ::) Dus gister heeft ze weer een potje gehad, de rode kool die wij ook aten :biggrin2:
#3087739
Else! schreef: Leuk om alle verhalen te lezen.
Wenche hoe oud is evi nu?
Fijn dat de bv nog goed en fijn voelt.
Wordt er in jullie omgeving veel lang gevoed?
In mijn omgeving vonden ze mij al een soort van lang voedster met 6 mnd  :biggrin2:
Evi is 20 maanden bijna..

Hier (nog) geen "langvoedsters" in mijn omgeving, alles is jonger dan Evi (oudste nu aan de borst is 8 maand)


Sent from my iPad using Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door