Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3087019
Vera is morgen jarig en we hebben het gisteren gevierd. Vera vond het wel geslaagd.
Ze loopt eigenlijk nog niet los. Los staan doet ze wel, maar dat is nog niet altijd even stabiel.
Zoveel praat Vera ook nog niet, het merendeel is gekakel waar geen touw aan vast te knopen is.
#3087031
koekje schreef: Vera is morgen jarig en we hebben het gisteren gevierd. Vera vond het wel geslaagd.
Ze loopt eigenlijk nog niet los. Los staan doet ze wel, maar dat is nog niet altijd even stabiel.
Zoveel praat Vera ook nog niet, het merendeel is gekakel waar geen touw aan vast te knopen is.

Hoe gaat het Vera's buil? Is die nog naar haar oog gezakt? En ging het wekken goed?

Oeps verkeerde topic! Sorry :-[
#3087033
Radja schreef:
Hoe gaat het Vera's buil? Is die nog naar haar oog gezakt? En ging het wekken goed?

Oeps verkeerde topic! Sorry :-[
Vera? Buil? Wekken? Heb iets gemist?

Dwayne is idd overmorgen jarig. Ook wij hebben het gisteren gevierd. Hij is schandalig verwend.
Hij heeft 2 woordjes wat hij de hele dag roept.. Kak en kakka.
Dat geeft nogal komische situaties.
#3087035
Nadia schreef: Vera? Buil? Wekken? Heb iets gemist?

Dwayne is idd overmorgen jarig. Ook wij hebben het gisteren gevierd. Hij is schandalig verwend.
Hij heeft 2 woordjes wat hij de hele dag roept.. Kak en kakka.
Dat geeft nogal komische situaties.


Staat in wat heb je enzovoort.......topic blz 25
#3087077
Hihi kak en kakka zijn heus wel hele mooie eerste woordjes  ;D
Alle 4 kindjes alweer 1 jaar, mega cliché maar gaat zo super snel vind ik. Terugkijkend vond ik het een heel leuk jaar. M'n verlof vond ik de meest relaxte tijd uit mijn leven en in haar eerste jaar hebben we ook erg van haar genoten. Gelukkig voelt het voor mij niet als heel zwaar oid. Tuurlijk bij vlagen na een paar slapeloze nachten wel een baaldag maar gemiddeld genomen ben ik een blije mama .
Hoe kijken jullie terug op het eerste jaar?
Nadia en koek geven jullie nog bv?
Koek hoe bevalt het leven als thuis blijf mama (ben je toch??)???
Hihi die robyn alleen lopen als jullie niet kijken  ;D

Suze snapt al zoveel dingen sta ik elke keer versteld van.
Ga je jas maar pakken, tafel schoonmaken, speentje zoeken, schoenen pakken, we gaan naar buiten, in bad etc etc
Omdat ze zelf nog maar iets praat denk je niet dat ze zoveel verstaat, grappig is dat...
#3087160
Vandaag zei hij mammmmmamma en herhaalde het toen ik mama zei :)
Ik geef inderdaad nogsteeds bv. Ook nog geen plannen om te stoppen. Het is voor mij nog teveel genieten

Ons eerste jaar.. Het is inderdaad voorbij gevlogen. Alle clichés lijken ook helemaal te kloppen.
Zwaar vind ik het niet. Intensief wel. Soms was een pauze knop om even mezelf op te laden wel fijn geweest ;D
We zijn heel ondernemend, ik wil het huishouden graag op orde. Sinds anderhalve maand werk ik weer 30 uur. Dus dat is een organisatie.
Vandaag weer met Dwayne wezen zwemmen. Hij vind dat heerlijk. Vinden jullie kindjes dat ook zo leuk?
Hopelijk gaat hij zo lekker slapen. Dan heb ik even mijn handen vrij om wat aan het huishouden te doen voor ik zo ga werken. Dat is het enige wat ik soms lastig vind. Mezelf niet in 2 kunnen delen ;D
#3087219
Wij hebben een peuter puber. Als een blad aan de boom is hij in ene verandert van een kind dat alles goed vond in een manneke met zeer sterke eigen wil. Alles moet NU en zoals hij het wil. Pfieuw! Gebeurt het niet dan zet hij een keel op of gaat op de grond liggen ofzo. Driftige toestanden! Maar hij zoekt het maar fijn uit, heeft ie aan mij toch een verkeerde getroffen. Hij praat echt heel goed, en heel duidelijk. Enorme woordenschat al. Wij noemen hem altijd oud wijf. Enorme wijsneus is het. Heel goed met de dieren ook. Lopen wij in de ren met 7 pups staan we altijd wel op een pootje of staartje, bij hem gebeurt er nooit iets. En de trekkers, zijn lust en leven, sturen en aan alle knoppen en hendels zitten. Liedjes zingen vindt ie ook geweldig, boekjes daar is de concentratie even wat minder voor momenteel. Koken of bakken, tuinieren, was doen, alles is leuk als hij maar mag helpen. Echt leuk die ontwikkeling!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door