Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3074314
Evi heeft tot ze 1,5 werd nauwelijks gegeten... Nu is het eten niet aan te slepen... Ze eet nu. 2 á 3 boterhammen, 2 stuks fruit (als het aan haar ligt meer :p), een paar goodies chipjes of een koekje, rozijntjes en avond eten (daar maar een paar happen van)...
Ze was zo van de ene op de andere dag om...


Sent from my iPad using Tapatalk
#3074345
Robyn eet echt gigantisch veel. Minimum 3 stukken fruit. 5 boterhammen vaak.Avondeten meer dan wij. Tussendoor nog wat kaas/groentjes als snack. En dan nog flessen. En deze hoeveelheden zijn dan eigenlijk omdat wij er een stop opzetten.
#3076397
aaahhh koekje.....ik weet nu precies hoe het is......Fleur heeft net als Vera ook meerdere poonamies op een dag.....en tot nu toe geen luier kunnen vinden die het houdt. We hebben pampers,  c1000, jumbo en kruidvat geprobeerd en wasbare luiers.  Moet eerlijk zeggen dat de wasbare het nog het beste houden.  De kleertjes gaan wel snel nu hierzo
#3076399
suzanne 1 schreef: aaahhh koekje.....ik weet nu precies hoe het is......Fleur heeft net als Vera ook meerdere poonamies op een dag.....en tot nu toe geen luier kunnen vinden die het houdt. We hebben pampers,  c1000, jumbo en kruidvat geprobeerd en wasbare luiers.  Moet eerlijk zeggen dat de wasbare het nog het beste houden.  De kleertjes gaan wel snel nu hierzo
Wat voor wasbare luiers heb je? Een tweedelig systeem werkt vaak het beste. Misschien eens een wasbaar overbroekje over een wegwerp proberen?
#3076418
Esthertjuh schreef: Wat voor wasbare luiers heb je? Een tweedelig systeem werkt vaak het beste. Misschien eens een wasbaar overbroekje over een wegwerp proberen?
Ik heb 2 delig.....een oogjesluier met overbroekje. Die houden het nog het langste vol maar dan moet ik wel acuut gaan verschonen zo gauw ik wat hoor. Moet wel zeggen dat ze erg slanke beentjes heeft en veel luiers daar erg los zitten.  We krijgen ze niet strakker omdat ze een dik buikje heeft. Ik heb trouwens mothers ease overbroekjes en little lamb overbroekjes.  De little lamb sluit het beste aan omdat die wat elastisch zijn
#3076424
Ik had altijd de Motherease met klittenband. Maar had daar een paar maanden geleden ineens lekken mee omdat ze niet meer mooi aansloten. Ben toen bij een consulente geweest en heb nu de Motherease met drukknoopjes. Heb alle overbroekjes gepast die ze hadden, maar dit was de enige die niet te wijd was. Heb de maat tot 9 kilo op de kleinste stand staan nu (en Tess is 9 kilo waardoor ze in theorie dus op zijn grootst zouden moeten staan). Misschien ook eens gaan passen bij een consulente?
#3077336
Ik heb "chineesjes" met drukknopen, meer dan tevreden.. In geval van een grote plasser kan er een extra inlegger in, sluit goed strak rond de beetjes, verstelbaar om de middel, maar ook in grootte.. Binnenkort krijg ik er nog een zooi luiers bij die gebruikt zijn als demo-modellen van een luierconsulent geen idee wat daar allemaal bij zit, maar zo kan ik wel mooi proberen of er ook nog andere luiers zijn die ik fijn vind...


Sent from my iPad using Tapatalk
#3086627
Haaa dames  :wavetowel2:
Hoe is het met jullie en alle kindjes??
Leuke foto's sieglinde!!!

Suze wordt echt groot.
Loopt de achterdeur uit, doet t hek vd tuin open en rent vervolgens de straat op  :biggrin2: .
Echt zo ondeugend als wat Hihi.  Soms wel zweetdruppels hoor van al t vangen maar vooral ook leuk zo'n ondernemende dame.
Verder begint ze met woordjes uit, boem, lamp, op, Nijntje etc.
Ze knuffelt heel veel met onze hond en kat, zo lief  :smitten:
#3086743
Hier een draak van een kind
Ondeugend als de pest, zo spraakzaam als een waterval (al versta je er ook heel vaak niks van, maar een woord of 30 zegt ze zeker wel)
Alvast aan het pre-peuterpuberen... En vreten als een dijkwerker...


Sent from my iPad using Tapatalk
#3087005
Hier gaat het ook goed!

Mn zus voerde gisteren Vera een stukje taart en we hoorden haar alledrie 'eten' zeggen. Zus vond het heel normaal en voerde haar nog een stukje. Meneer en ik denken tot nu toe dat het per ongeluk is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door