Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3074001
Dwayne heeft ein-de-lijk het eten door.. Hij eet nu meer dan 3 kruimels.

Er gaat nu ongeveer 1/5de boterham in. tomatensoep valt ERG in de smaak. Daar eet hij zo'n 100 cc van. Wat erg veel is voor zijn doen :)
#3074049
suzanne 1 schreef: ja dragen helpt super.....alleen ben ik nog op aan het knappen van de keizersnede en kan ik nog niet zoveel  (10 min lopen is de max op het moment) en heeft Fleur zo'n 12 uur per dag krampjes en daar is dus niet tegenaan te dragen
Jeetje wat vervelend! Nog zo veel.last van je wond?
#3074098
Ik moet langzaam eens gaan nadenken over verjaardagscadeau's voor Dwayne. Ik vind het lastig.
Ik ga hem zelf een grote doos smartmax kopen.
Van opa's en oma's krijgt hij een zandbak en een spaarrekening.
#3074100
Danny schreef: Hihi, grappig om te lezen Nadia.
Lieke mijn nichtje eet al volop, lekkere prakjes, boterhammetje, toetje, fruit. Alles gaat er met smaak in.
Dwayne is niet zo van het eten. Hij vind alles wel lekker. Maar blijft bij een paar happen.
Hogelijk komt nu de ommezwaai.
#3074114
Hij heeft ook nog niet zoveel tanden, dat eet lastiger. Niet dat Vera overdreven veel eet, maar wel een heel brocolliroosjw bij het avondeten. Meneer had haar van de week ook een heel banaantje geoerd, toen zT ze ook wel even vol.
#3074117
Nadia schreef: Dwayne is niet zo van het eten. Hij vind alles wel lekker. Maar blijft bij een paar happen.
Hogelijk komt nu de ommezwaai.
Tess begon ook pas met een jaar echt te eten. Daarvoor waren het ook maar een paar hapjes. Op het moment blijft ze maar eten. Ze heeft koekjes (biscuit) en knijpfruit ontdekt. Nou niet bepaald het meest gezonde. We proberen het echt te matigen, maar Tess is op het moment echt een driftkikkertje als ze haar zin niet krijgt. Dat belooft wat voor de komende jaren :biggrin2:
#3074126
Nou, een knijpfruitje van Zonnatura of Organix Goodies valt bij ons onder een gezond tussendoortje hoor! Niet als vervanger van fruit maar echt als extra. Fedde is nog altijd een goede eter. Lust werkelijk alles. Maakt alleen wel dat je zelf soms stiekem iets lekkers moet eten... als ik lekker een wit broodje tonijnsalade wil eten dan moet hij dat ook ipv bruine bam met kaas... hij heeft ook een voorkeur voor pittig, nasi e.d. best grappig want dat hebben wij beiden absoluut niet! En zuur. Lepelt zo piccalilly weg en is gek op zilveruitjes. Een echte zoetekou is het niet.
#3074231
Hier gaat t ook goed. Meneertje slaapt door van een uur of 10 savonds tot 5 uur smorgens, goed te doen. Grote zus is dol op haar broertje, ze knuffelt hem plat. Hij kan zich al van zijn buik op zijn rug draaien. Morgen is hij 3 maanden.

Kroamschudden is op kraam visite gaan. Hier is het zo dat je dan bv de groep buren die de ooievaar in de tuin hebben gezet tegelijk uitnodigt om de baby te komen bewonderen, of de groep kameraden of familie.

Het is maar net wat jezelf fijn vind.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door