Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3061426
Nou net echo gehad met vermoedelijk 8.5 weken maar helaas zat het niet goed. Nu wachten op een miskraam. Niks an....
Was eerst best verdrietig maar kan t nu alweer meer relativeren.
Hopelijk verloopt de miskraam natuurlijk en hoef ik.niet te lang te wachten.
#3061440
Else! schreef: Nou net echo gehad met vermoedelijk 8.5 weken maar helaas zat het niet goed. Nu wachten op een miskraam. Niks an....
Was eerst best verdrietig maar kan t nu alweer meer relativeren.
Hopelijk verloopt de miskraam natuurlijk en hoef ik.niet te lang te wachten.
Hè gatver :'(
Wat zat er niet goed dan? Tot hoe lang mag je wachten op een natuurlijke miskraam?
#3061657
Mijn voorlopig jongste spruit
Afbeelding

Hier eindlijk wat goed nieuws gekregen ivm ons prutske. De nieuwe structurele echo toonde dat de twijfels niet meer nodig waren.
Vanaf nu is het dus genieten van ons prutske zonder al te veel zorgen.
Enkel ja, nog steeds opletten ivm lage bloeddruk, maar dat zijn we gewend
#3061720
Else! schreef: Nou net echo gehad met vermoedelijk 8.5 weken maar helaas zat het niet goed. Nu wachten op een miskraam. Niks an....
Was eerst best verdrietig maar kan t nu alweer meer relativeren.
Hopelijk verloopt de miskraam natuurlijk en hoef ik.niet te lang te wachten.
:'( :'( :'( Sterkte  :-*
#3061758
Jantina schreef: Dat had ik gemist Tamara! Wat was er met jullie kindje?
Verschillende bloedingen gehad tussen 13 weken en 19 weken. En niet een beetje bloed, maar telkens het beddengoed te verschonen. Dus elke keer naar het ziekenhuis, elke keer schrik dat het alsnog mis liep.
Op 19 weken had ik een afspraak voor een structurele echo bij een andere gyne. Kregen we daar te horen dat niet alles duidelijk zichtbaar was en hij dus geen uitspraken wilde doen. Resultaat nieuwe afspraak maken voor een extra controle na de feestdagen.
Door de problemen in de familie (mijn zus die in der ongeluk loopt, mijn neefje die op 1 januari besloot uit het leven te stappen) heb ik de voorbije weken redelijk wat problemen gehad met een lage bloeddruk, lage suikers, een plankharde buik bij alles wat ik deed. Dus de stress bleef er in zitten dat er iets mis zou zijn.
Deze week was het dan eindelijk zover dat we voor een nieuwe structurele echo. En dat was gelukkig positief. Ondanks dat ons prutske nog steeds in stuit ligt waren het hartje, de niertjes, gezichtje enz goed zichtbaar en blijkt alles te zijn zoals het hoort.

Ik moet me nu dus geen zorgen meer maken om ons beebje. Enkel men bloeddruk en suiker moet ik int oog houden en ik moet voldoende rusten.

Had dit mijn eerste zwangerschap geweest had dit ook ineens de laatste geweest. Want die onzekerheid, die stress... het vreet aan je.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door