Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3075764
En toch geloof ik dat niet. Dat is elk jaar, dat vuurwerk! Niet enkel nu.
Daarnaast zal er best ook vuurwerk gevonden zijn, maar de dierenklinieken hier waarschuwen toch wel degelijk voor gif vanuit ervaring uit de praktijk.
#3075768
Kinnie schreef: En toch geloof ik dat niet. Dat is elk jaar, dat vuurwerk! Niet enkel nu.
Daarnaast zal er best ook vuurwerk gevonden zijn, maar de dierenklinieken hier waarschuwen toch wel degelijk voor gif vanuit ervaring uit de praktijk.
Toch is het zo.
Vraag jezelf maar 's af "hoeveel rode auto's heb ik vandaag gezien"... en ga ze dan maar morgen 's tellen.. en overmorgen weer...
Dan zijn het er veel hoor!
En weet je waarom? Je gaat ernaar zoeken ;-)

Tel dan op dat er jeugd is wat het leuk vind om, als eenmaal bekend is dat hondeneigenaren in de paniek schieten, die zooi te verzamelen en over de schutting te gooien...

Vermenigvuldig dat met een soort massahysterie en je bent klaar.

Ik ben er voor geen halfje bang voor dat die "betonblokjes" opzettelijk vergiftigd zijn. Dat vuurwerkresten niet goed voor je hond zijn lijkt me duidelijk.... ;-) maar ik geloof het eigenlijk meteen!

Suzanne
#3076349
Eerlijk gezegd gokte ik al meteen op vuurwerkresten. Het kwam nl. veel te verspreid voor en ik geloof niet in dat een persoon die moeite doet, en ook geloof ik niet in een 'vereniging hondegifstrooiers' die het zou doen.
Waarom ze nu overal liggen? Omdat het bericht van gif ver verspreid wordt, een beetje facebook hysterie eroverheen over hufters enzo en voila iedereen ziet die dingen liggen.
Daarnaast zullen de resten idd niet goed zijn voor honden, gif dus, maar niet doelbewust neergelegd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door