Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3071980
Lizzy schreef: Jaaaa, zo voelt het bij mij ook echt. Vandaag is een dag vol met herinneren en ja, het staat allemaal nog zo op mijn netvlies. Ik loop al de halve dag "Twee jaar! Twee jaar alweer :o:biggrin2:
Oh ja, dat deed ik ook toen Kleintje en haar broer twee werden. Die zijn ook bij ons geboren en ik kon toen ook maar niet geloven dat ze al zo groot werden.  :)
Door BusKay
#3072001
Nah... dit is dus je reinste dierenmishandeling!!  :'( :'(

Eerst moeten die honden een half uur wachten tot ze iets krijgen...
.. en als ze dan iets krijgen vinden ze het gek dat ze honger hebben en het zo weg is..  >:( >:(

Ik denk dat ik de dierenbescherming maar bel en dan hoop ik dat ze de dierenambulance sturen want ik vind ze er ook slecht uitzien die honden...
Zeker BARFhonden???  :-[ :-[
Ik vind dat deze honden het zeker verdienen om een jaar of 18 te worden en dat zie ik op deze manier niet gebeuren..
En dan was die slagroom ook nog niet eens goed geslagen...  :-\ :-\
#3072002
Hahahahah enige filmpjes! ;D ;D
Inge en Bono schreef: *Proest* Ik neem mijn woorden terug; het is dat ze niet óp het aanrecht kan  :D  Dat ''laag''  gaat echt bèèèèèst  :biggrin2:
Filmpje 3 is geen filmpje, dat is een snapshot  >:(  ;D
Dat was volgens mij het 'Aanvalluh' gedeelte. Tja, en zoiets is in 1 seconde gebeurd. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door